פרטי התלונה

תלונות 013 ברק

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
ברק 013 מחייבים לקוח לשלם כסף בעקבות טעות שנעשתה באשמתם!!! נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
לפני שנה וחצי הצתרפתי לשירותי האינטרנט דרך הוט, ההצתרפות היתנ לא בגלל שאני בחרתי אלא בגלל שהוט היחידים שנותנים אופציי הלהתחבר דרך קבלים.
מה שהם הציעו לי זה שיש להם מבצע עם ברק 013 שאני ישלם רק להם בערך 80 ש"ח ואת החיוב וכל הפרוצדורה הם יעשו לבדם מול ספקית האינטרנט 013.
לאחר שנה אני התנתקתי מהוט שגם חשבתי שנותקתי מברק 013 באופן אוטומטי כי הפסקתי לשלם להם.
לאחר חודשיים חזרתי להוט (לצערי) ושאלתי אותם שעל מנת שאני לא התעסק עם כמה ספקים האם אני יכולה להמשיך לשלם להם והם ישלמו לברק 013. הנציגה אמרה לי שאין כבר את המבצע אך היא תברר האם ניתן להמשיך ותחזור אליי במידה וזה לא יסתדר. היתי שוב פעם צריכה לשלם 80 ש"ח בערך. אחרי חודשיים בערך, גם לאחר ששתי לב שמחייבים אותי על 40 ש"ח ולא 80 ש"ח לא הבנתי למה, ברק 013 יוצרים איתי קשר וטוענים שיש לי חוב אצלהם עבור 3 חודשים. כמו לקוחה טובה ובגלל שאני מכירה את השירות הגרוע של הוט הבנתי שהנציגה לא עשתה את העבודה שלה כמו שצריך שילמתי לברק 013. ומסבר גם בנוסף שמאולם כם לא נותקתי מברק 013 (שאת החוב שהיה גם נכלל המחיר ששילמתי). מה עשו ברק 013? הם החתימו אותי באופן אוטומטי ללא חתימתי פיזית ורישמית וללא ידיעתי לחצי שנה התחייבות.
כל זה קרה בחודש יוני, בחודש אוקטובר ב 01.09.2007 התקשרתי לברק 013 בכדי להתנתק (שמאז עברו כבר 4 חודשים). מה אומרים בברק 013? לא את בהתחייבות אצלינו מחודש אוגוסט לחצי שנה הקרובה, אני מסבירה להם שאני שילמתי את החוב בחודש אוגוסט אך מחוברת אליכם מיוני, לאחר ויכוחים וצעקות הנציגה הבטיחה שיחזרו אליי מקשרי לקוחות תוך 3 ימים. המתנתי 3 שבועות ואף אחד לא חזר. אני שוב פעם יצרתי קשר, הסברתי את כל התהליך מחדש העבירו אותי שוב בין הנציגים איזה 3 פעמים. בסוף גם מתנתקת השיחה. אף אחד לא טרח גם לחזור אליי שוב. אני חוזרת מחדש הנציגה שעונה לי טוענת שהכל בסדר החליטו לזכות אותי (ואף שאלתי כמה וכמה פעמים האם זה אכן כך, אמרה שכן) ושוב מעבירה אותי לקשרי לקוחות. הנציגה מקשרי לקוחות טוענת שלא החליטו לזכות אותי ושוב מבקשת לספר את כל הסיפור מחדש, ממשיכים בסרט.... אני לא רוצה לספר מה קרה לעצבים שלי באותו יום כי ניראה לי שזה מיותר... אמרתי לה שאני מסרבת לדבר איתה ושאחראית תחזור אליי. הבטיחה שיחזרו ועד היום אחרי 3 שבועות שוב אני עדיין ממתינה והם ממשיכים לחייב אותי.
יצרתי שוב פעם קשר עם נציגה והיא שוב פעם מבקשת לחזור על הסיפור ואף טוענת שלא התקבלה שום בקשה ליצירת קשר עם אחראית. אמרתי שלא לא ימשיך את השיחה ושאחראית תחזור אליי. הבטיחה שתוך 24 שעות יחזרו אליי. עכשיו ניראה לי שאני ימתין עוד 3 שבועות.
החלטתי שאם תוך 24 שעות לא חוזרים אליי אני ינקוט בתהליך משפטי. אני מוכנה לשלם פי 4 לאורך דין, אבל לא לצאת מזה עם הרגה רעה. 40ש"ח זה לא מה שיעשו אותי עשירה אך העצבים שהוציאו ממני ושעשו ממני צחוק היא לא משתווה לכלום.
כספי סוג הנזק :

013 ברק שירות לקוחות

, תגובה:
פניות ציבור נטויז'ן013 שם ותפקיד:
לכבוד
אתר תלונה

פנייתה של גב' לובה טברובסקי התקבלה ונבדקה לעומקה וממנה עלו מספר ממצאים:
בחודש יוני2007 גב' טברובסקי שוחחה עם נציגת חברת הכבלים-הוט ולדברי הלקוחה סיכמה עימה חידוש מבצע משולב הכולל תשלום על חברת ברק013 כספק האינטרנט,כל זאת דרך חברת התשתית-הוט.
עקב הצטברות חוב בחשבונה של גב' טברובסקי בחברת ברק013 פנתה נציגת גבייה לגב' טברובסקי בחודש אוגוסט2007 ומפנייתה הבינה גב' טברובסקי כי נציגת חברת הכבלים-הוט לא ביצעה את הסוכם בשיחתה עם הלקוחה.
גב' טברובסקי שילמה את חובה והסכימה להצעתה של נציגת הגבייה בדבר חבילה חדשה ואטרקטיבית ובעלת תקופת התחייבות.
גב' טברובסקי פנתה במהלך חודש נובמבר 2007 למוקד שירות הלקוחות בדבר ביטול מנויה בשל שינוי מיקום וחיבור אינטרנט ללא עלות.
בתאריך 8 בנובמבר2007 שוחחה גב' טברובסקי עם מנהל במוקד שירות הלקוחות שזה נעתר לבקשת גב' טברובסקי לבטל את מנויה לפני משורת הדין ולמרות התחייבות החבילה לעתיד החודשים הבאים.
בשיחת נציג חברת נטויז'ן013ברק עם גב' טברובסקי הביעה הגברת את שביעות רצונה ממענה החברה וכמו כן את נכונותה לחזור לצרוך את שירותיה בעתיד.

בברכה
פניות ציבור
נטויז'ן013ברק

תגובה:
. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה