פרטי התלונה

תלונות 013 ברק

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב על שרותיים ללא ידעה, וללא הסכמה. נושא התלונה:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
אני אמיר לקוח ותיק 9 שנים בברק 013 , יש לציין ברק 013 אמינה ונותנת שירות טוב אך לאחרונה הפסיקו לשלוח חשבונית, גיליתי באשראי שאני משלם ל 013 ,
42 ש"ח ומשהו במקום 29ש"ח, יצרתי קשר עם 013 ברק בתאריך 9.10.07 נאמר לי שבתאריך 21.02.07- חיברו אותי "לחיוג ישיר" ובתאריך 18.02.07 "לשרות סינון אתרים" יש לציין לעולם לא התקשרתי דרך 013 לחו"ל ולא השתמשתי בשרות "סינון אתרים", ביקשתי שיפסיקו את השרות , ודרשתי לקבל החזר חיוב רטרואקטיבי, ניתן לי אפשרות החזר ל-3 חודשיים אחרוניים, אך לא הסכמתי לזה אני דורש לקבל את מלוא החיובים שגבו ממני ללא תמורה וללא הסכמה .
אודה על הטיפול .



כספי סוג הנזק :

013 ברק שירות לקוחות

, תגובה:
פניות הציבור שם ותפקיד:
שלום רב,
פנייתו של מר ברק התקבלה במשרדינו ונבדקה לעומקה.
מבדיקתינו נמצא כי חברת נטוויז'ן 013 ברק הקבלה את אישורו של מר ברי לעדכון השירותים הנלווים כאשר החודש/ הראשון עבור כל שירות היה ללא עלות, מר ברי יכול היה לבקש לבטל את השירות בכל שלב שהיה חפץ אך לא נעשתה כל פנייה ממנו בנדון. חברת נטוויז'ן 013 ברק בדקה ומצאה כי לא נעשה שימוש בשירותים אילו ולפיכך התנהלה בהגינות אל מול פנייתו של מר ברי וזיכתה את מנוייו בסך החיובים.
נשמח לעמוד לשירותו של מר ברי בכל עת,
בכבוד רב,
פניות הציבור
נטוויז'ן 013 ברק
תגובה:
. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה