פרטי התלונה

תלונות 013 ברק

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חידוש חבילה וחיוב עבורה ללא ידיעה נושא התלונה:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
בעבר היתי מנויה בברק לשירותי האינטרנט. לפני מספר ימים התקשרתי אליהם על מנת לברר על תעריפי האינטרנט (מפני שחשבתי להחליף ספק), וכאשר הנציגה ביקשה את מספר התז שלי נאמר לי כי כרגע אני מנויה אצלהם לשירותי האינטרנט. לאחר ששיחה ארוכה עם הנציגה התבהר לי שבעבר היתי מנויה בברק לשירותי האינטרנט וכאשר ביקשתי בזמנו לבטל את האינטרנט הציע לי הנציג שדיברתי איתו כי במקום לבטל את הישרות עדיף לי להקפיא אותו, כך ואם אני ארצה בעתיד אוכל לחזור לשירותי האינטרנט בכל עת. מה שהנציג הנ"ל "שכח" לציין בפני כי ההקפאה הנ"ל נעשית רק למשך מספר חודשים ולאחר מכן השירות נפתח שוב אוטומטית, וללא ידיעתי אניומחוייבתי עבור שירות זה. לאחר שיחה ארוכה עם הנציגי שירות לקוחות גיליתי לתדהמתי כי לא רק שכרגע יש לי שירותי אינטרנט פעילים בברק אלא אני גם מחוייבת בסכום של 59 ש"ח כל חודש כבר קרוב לשנה. אני רואה בדבר תופעה מאוד מקוממת שחברה גדולה כמו ברק במירמה כבר כמעט שנה גונבת כסף מחשבוני וללא הסכמתי. מכיוון שאני מנויה בברק לשירותי השיחות הבינ"ל הנחתי כי החיובים שבהם אני מחוייבת באשראי נובעים מהשיחות וכלל לא שיערתי לעצמי אפילו כי ייתכן והחיובים האלה הם עבור האינטרנט. כמו כן לא רק שהתחלו לחייב אותי לפני כשנה עבור האינטרנט לא טרחו לעדכן אותי בעניין או לבדוק את העניין מולי כאשר ראו שאין אני משתמשת בשירותיהם, ואף לא שלחו חשבוניות עם הפירוט של החיובים שנעשו.
כאשר דיברתי עם הנציגים בחברתם הוצעו לי פיצויים מגוחכים שכלל לא מתקבלים על הדעת. וכאשר שלחתי פעמים פקס לתלונות הציבור לפני למעלה משבועיים, אף אחד לא טרח לחזור אלי.


כספי סוג הנזק :
החזר כספי פתרון נדרש :

013 ברק שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה