פרטי התלונה

תלונות 013 ברק

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות גרוע וחוסר טיפול נושא התלונה:
נמס אמנון שם/כינוי:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
אני הייתי זמן ממושך לקוח של חברת נטוויז'ן, לפני כשבועיים (19/01/08) הועברתי לחברת ברק (שכרגע בעצם התמזגה עם חברת נטוויז'ן) כדי לנסות לטפל בבעית 'לאג' גדולה שהיתה לי ולא היה ניתן לטפלה בנטוויז'ן. מאז שעברתי לברק לא פסקו הפאשלות בטיפול בבעיות שלי. אין-ספור פעמיים ניסיון לשינוי סוג חיבור נתקל בבעיה, קבצי החיבור שנשלחו לחברת הכבלים לא התאימו או לא נמצאו, גם לאחר שביצעתי שיחות וועידה בין הכבלים וברק לא ניפתרה הבעיה. כבר שבעויים שכל 3 ימים החיבור שלי מתאפס בשל כך. בנוסף מאז שעברתי המהירות הורדה שלי ספגה מכה קשה ולכן גם אפשרות החיבור שלי לשרתי משחקי רשת מסויימים, כאשר פניתי לחברה הם האשימו הכל חוץ מעצמם (את הראוטר שלי, המחשב שלי, חברת הכבלים, וכו') הובטח לי גם טיפול ע"י תמיכה בכירה שכמובן לא התבצע. כל פנייה אליהם מלווה בזמן המתנה ארוך ביותר.
בזמן המעבר שלי גם חייבו אותי בתקופת התחייבות ללא אפשרות לבדוק את השירות.
עוגמת נפס + בזבוז זמן + כספי סוג הנזק :
פתרון מיידי ומלא של הבעיות או ניתוק ללא קנס על ההתחייבות פתרון נדרש :

013 ברק שירות לקוחות

, תגובה:
פניות ציבור נטוויז'ן01 שם ותפקיד:
לכבוד
אתר תלונה

פנייתו של מר נמס התקבלה וממנה עולה כי:
הלקוח היה מטופל במחלקת תמיכה טכנית בשל בעיות החיבור הגלישה.
בטיפולו האישי של תומך בכיר במחלקת התמיכה נפתרה הבעיה ובסיומה הלקוח אישר את תקינות החיבור.
חשוב לציין כי, ניתן פתרון ומענה למר נמס לפני מועד פניית האתר לחברת נטוויז'ן013ברק.
בשיחתו של מר נמס עם נציג פניות הציבור הביע מר נמס את תקינות השירות וממענה החברה.

בברכה
בני זיתוני
פניות ציבור
נטויוז'ן013ברק בע"מ

תגובה:
. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה