סרוב למעשה של ברק לתת שירות עליו היא גובה תשלום |
נושא התלונה: |
אזור תל אביב |
אזור: |
תיאור הבעיה:
אני לקוח עסקי של ברק-נטויז'ן (לשעבר ברק) זה כשנתיים. החברה התקינה במשרדי הביתי רשת אלחוטית עם ציוד שלה, שעל תחזוקתה היא גובה תשלום. אחד המחשבים סובל מתקשורת לקויה והתנתקויות באופן קבוע, ובשבועיים האחרונים לא ניתן היה לגלוש בו כלל.
גם במקרה זה, כמו בתלונות אחרות המופיעות באתר זה, כל פניותי לתמיכה נענו בתשובה שטכנאי בכיר יחזור לטיפול בבעיה, וחיכיתי לשווא לטכנאי כזה. אחרי שהתמיכה אכזבה, פניתי לשירות הלקוחות וגם שם הובטח לי שבכיר משירות הלקוחות יצור אתי קשר. גם זה לא קרה.
פניתי גם למדור פניות הציבור של ברק-נטויז'ן וקיבלתי במענה מספר פניה (7090157).
ואז קרה משהו! טכנאי בכיר אכן התקשר! אלא שלא הייתי בבית, והטכנאי הבטיח באדיבות לחזור ולהתקשר באותו ערב, בתשע, ואם לא הוא – ידבר במקומו טכנאי בכיר אחר. גם זה לא קרה. גם כשצלצלתי בעצמי וביקשתי שיקשרו אותי עם טכנאי בכיר, נעניתי שוב בהבטחת שווא שבקשתי תטופל. עוד שתי פניות כאלה לא הועילו גם הן.
ובינתיים מחשב אחד מושבת למעשה מפעולה (אינו מתחבר), וכל אותו זמן אני משלם לברק על שירות שאינני מקבל, וגם מקדיש שעות ארוכות ומרגיזות למגעי סרק עם התמיכה חסרת האונים של ברק.
מה עלי לעשות כדי לקבל את השירות המגיע לי כלקוח (עסקי) של ברק?
|
כספי, עוגמת נפש ו |
סוג הנזק : |
תיקון מיידי של הבעיה |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|