פרטי התלונה

תלונות 013 ברק

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
סרוב למעשה של ברק לתת שירות עליו היא גובה תשלום נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
אני לקוח עסקי של ברק-נטויז'ן (לשעבר ברק) זה כשנתיים. החברה התקינה במשרדי הביתי רשת אלחוטית עם ציוד שלה, שעל תחזוקתה היא גובה תשלום. אחד המחשבים סובל מתקשורת לקויה והתנתקויות באופן קבוע, ובשבועיים האחרונים לא ניתן היה לגלוש בו כלל.
גם במקרה זה, כמו בתלונות אחרות המופיעות באתר זה, כל פניותי לתמיכה נענו בתשובה שטכנאי בכיר יחזור לטיפול בבעיה, וחיכיתי לשווא לטכנאי כזה. אחרי שהתמיכה אכזבה, פניתי לשירות הלקוחות וגם שם הובטח לי שבכיר משירות הלקוחות יצור אתי קשר. גם זה לא קרה.
פניתי גם למדור פניות הציבור של ברק-נטויז'ן וקיבלתי במענה מספר פניה (7090157).
ואז קרה משהו! טכנאי בכיר אכן התקשר! אלא שלא הייתי בבית, והטכנאי הבטיח באדיבות לחזור ולהתקשר באותו ערב, בתשע, ואם לא הוא – ידבר במקומו טכנאי בכיר אחר. גם זה לא קרה. גם כשצלצלתי בעצמי וביקשתי שיקשרו אותי עם טכנאי בכיר, נעניתי שוב בהבטחת שווא שבקשתי תטופל. עוד שתי פניות כאלה לא הועילו גם הן.
ובינתיים מחשב אחד מושבת למעשה מפעולה (אינו מתחבר), וכל אותו זמן אני משלם לברק על שירות שאינני מקבל, וגם מקדיש שעות ארוכות ומרגיזות למגעי סרק עם התמיכה חסרת האונים של ברק.
מה עלי לעשות כדי לקבל את השירות המגיע לי כלקוח (עסקי) של ברק?
כספי, עוגמת נפש ו סוג הנזק :
תיקון מיידי של הבעיה פתרון נדרש :

013 ברק שירות לקוחות

, תגובה:
פניות ציבור נטוויזן'01 שם ותפקיד:
לכבוד
אתר תלונה

פנייתו של מר איזנברג התקבלה וממנה עולה כי:
הלקוח פנה למוקד התמיכה הטכנית בעקבות בעיה בחווית הגלישה ולאחר בירור צוין בפניו כי יש צורך בטיפולו של תומך רשתות בשל רשת ביתית של הלקוח.
הלקוח קיבל מענה מתומך בכיר במחלקת רשתות ומבדיקתו עלה כי ישנה בעיה עם הנתב, יש לציין כי באותה עת אחריות היצרן כבר פגה.
בשיחתו של נציג פניות הציבור עם מר אייזנברג ציין הלקוח כי רכש נתב חדש באופן עצמאי וכעת קיים חיבור תקין לשביעות רצונו.
בשיחה זו הוצע ללקוח כי תנתן הטבה משמעותית בשירותי האינטרנט והלקוח נעתר להצעה זו.
בסיום שיחת הצדדים הביע מר אייזנברג את שביעות רצונו ממענה החברה ופנייתו לנציג פניות הציבור בכל אשר יחפוץ.

בברכה
בני זיתוני
פניות ציבור
נטוויז'ן013ברק

תגובה:
. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה