פרטי התלונה

תלונות 013 ברק

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיובים על מנוי שהוקפא, ואז בוטל, חיובים על מנוי שיחות חו"ל שלא הוזמן נושא התלונה:
מינדרול דני שם/כינוי:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
היו לי שני מנויי אינטרנט בחברת ברק. לקראת חודש יוני(2007), המבצע בשניהם עמד להסתיים. לאחר סקר שוק החלטתי לעבור לחברה אחרת וביקשתי לבטל את שני המנויים, מאחר ו013 לא הצליחו להשוות את המחירים.
לאחר שיחה ארוכה עם הנציג (מתישהו ביוני) ביטלתי את אחד המנויים אך שוכנעתי להקפיא את השני "כדי לא להפסיד וותק" וכי "נראה מה יהיה, אולי תתחרט".
בתחילת אוגוסט, גיליתי כי אני עדיין מחויב על מנוי אינטרנט ולאחר בירור הסתבר שרק הראשון בוטל אך השני נשאר פעיל וכלל "לא נרשמה במוקד בקשה להקפאה". אציין כי כבר הייתי מנוי בחברה אחרת בשני המנויים ולא היה שום שימוש במנויי ברק.
לאחר קבלת תדפיס אשראי של ספטמבר גיליתי כי סה"כ חוייבתי שלא בצדק חיובים הבאים: 63 ש"ח על יוני-יולי (כי המבצע הסתיים ועתה המחיר הוא 63)
23 ש"ח על יולי-עד השני באוגוסט. תאריך בו אכן הוקפא המנוי סופסוף
ועוד חלק מ45 ש"ח שנגבו על מאי-יוני כאשר ביוני כבר המנוי לא היה בשימוש.
לאחר שיחה "טעונה" עם מוקד 013 בה הועברתי בין כ5 נציגים שונים, בה הבהרתי שאני מצפה להחזר מלא של הכספים שנגבו ודרשתי מספר פעמים לבטל את המנוי, הגענו ל"פשרה" ובה אקבל זיכוי של 63+23 ש"ח, כיוון שאכן ראו במחשבי החברה שלא היה שימוש במנוי, וכן על שליש ממה שנגבה לפני כן.
אחזור שנית, באותה השיחה דרשתי לבטל את המנוי מיידית, ואכן נאמר לי ע"י יותר מנציג אחד ש"ככה אתה רוצה - אין בעיה. בוטל".
כיום, לאחר סקירת חיובים מאז ספטמבר גיליתי ש:
אין שום החזר.
בנוב' ודצמבר 2007 חוייבתי 2.90 ש"ח כל חודש.
בינואר ופברואר חיובים של 32 ו34 ש"ח
ועוד חיוב בדרך לראשון למרץ של כ34 ש"ח.

לאחר בירור עם 013 התברר:
המנוי לא בוטל אלא רק הוקפא (שוב?)
החיובים של 2.90 הם על מנוי שיחות לחו"ל(!!!) שממש לא ביקשתי - אין לי שיחות לחו"ל, אפילו לא טלפון קוי בבית
המנוי אינטרנט יצא מהקפאה ומכאן החיובים של 32,34, ו34 ש"ח.
הזיכוי אכן רשום במערכת (של 63+23 ש"ח) אך לא הועבר אלי (למה?!) אך עתה יועבר.
דרשתי לקבל החזר מלא על ה106 ש"ח ולבטל את המנוי.
נציגת מחלקת קשרי לקוחות אליה הועברתי לא הסכימה להחזיר אף אגורה, אך הציעה שבסוף תקופתי ב"חברה המתחרה" אחזור ל013 ואקבל 3 חודשים חינם על חשבון ה3 חודשים ששילמתי שלא בצדק (כהודאתה!) ולאחר מכן אהנה ממחיר אטרקטיבי עם התחייבות לשנה ושלושה חודשים(!!)
הבהרתי שאין לי שום רצון להיות לקוח של 013 עתה או בעתיד, ושרק החזר של הכסף מוסכם עלי.
סורבתי.
לאחר שהבנתי שהגענו למבוי סתום הודתי לנציגה(אילנה), וודאתי שעתה אכן המנוי בוטל ובכך הסתיימה השיחה.
לאחר התייעצות עם עורך דין, הינני פונה לאתר "תלונה" בעצתו.

תודה!
כספי סוג הנזק :
החזר כספים שנגבו ללא סיבה פתרון נדרש :

013 ברק שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה