פרטי התלונה

תלונות 013 ברק

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שנה וחצי של חיוב מוגזם ללא ידיעתי נושא התלונה:
כהן אייל שם/כינוי:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
באוגוסט 2005 התחברתי לאינטרנט בדירה שכורה ברמת אביב. החיבור היה דרך חברת הוט במבצע משולש, וספק האינטרנט היה ברק 013.
בלב שלם התחייבתי לשנה לשתי החברות האלה. חשוב לציין שחברת הוט טיפלה בכל הנוגע לספק ולי לא היתה תקשורת עם ברק חוץ מעזרה טכנית בהתחברות.
כעבור שנה כשנגמרה ההתחייבות התקשרתי להוט וביקשתי לסיים את המבצע.
הדבר האחרון שחשבתי עליו זה שצריך להתנתק בנפרד מהספק, בהנחה שבתום תקופת התחייבות, החברה תתקשר איתי ואו תציע עסקה יותר טוב, או תשאל אם אני מעוניין להמשיך איתם. שירות לקוחות בסיסי לדעתי.

חברת ברק החליטה להמשיך לחייב אותי בלי שום שאילתה ועוד בסכום מגוחך של 61 שקלים כל חודש על גלישה במהירות של 750 מגה. מאחר שביטלתי את קבלת פירוט השימוש בכרטיס האשראי שלי עקב מעבר דירה תכוף, לא ידעתי אפילו שהחיוב הזה נעשה. גיליתי זאת בשיחה אקראית לחלוטין בנושא שיחות לחו"ל דרך החברה, ושם נודע לי שאני מחוייב במשך יותר משנה וחצי, מאוגוסט 2006 עד מרץ 2008, בסך של 61 שקלים כל חודש. סכום שתפח והגיע לכמעט 1200 שקלים!

נציגת השירות שאיתה דיברתי, היתה מופתעת כמוני שהחיוב הזה נעשה והבטיחה שאני אקבל זיכוי מלא, כי באמת רואים שלא היה שימוש בחשבון הזה, וציינתי שאם צריך, אוכיח שאני עברתי להיות לקוח של חברות אינטרנט שונות ולהם שילמתי את מיטב כספי על השירות. אחרי בדיקות רבות והמתנה על הקו, נעניתי ע"י נציגה בכירה יותר שאמרה שחברת ברק 013 מציעה לי שלושה חודשים חינם פיצוי על התקופה הזאת, אבל את ההחזר הכספי אני לא אקבל.

אני חושב שחברה גדולה ומכובדת כמו ברק 013 לא צריכה להגיע למצבים כאלה מול לקוחות, ולפצות אותי במלוא הסכום.
כספי סוג הנזק :
החזר כספי מלא ע"ס 1200 שקלים פתרון נדרש :

013 ברק שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה