פרטי התלונה

תלונות 013 ברק

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חויבתי ב-180 ש"ח ללא כל סיבה מוצדקת. נושא התלונה:
בן יעקב אופיר שם/כינוי:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
מזה כמה שנים אני לקוח של 013 שמספקים לי שירותי אינטרנט.
בחודש מאי האחרון יצאתי לטיול אורך טווח לחו"ל, ועל כן שבועיים לפני צאתי מהארץ
התקשרתי ל-013 בכדי להפסיק את שירותי האינטרנט שהם מספקים לי.
הבקשה שלי התקבלה ונאמר לי כי השירות הופסק.
לפני כחודש חזרתי לארץ ולהפתעתי גיליתי כי חברת 013 חייבו את חשבוני ב-180 ש"ח בגין שירותי אינטרנט. התקשרתי למחלקת שירות לקוחות בכדי לברר את העיניין, ונאמר לי כי לא נעשה כל ביטול של העסקה וכי אין שום תיעוד כלשהו של אותה השיחה. הפקידה גבתה ממני את התשלום (שילמתי בכדי למנוע קנסות על החיוב), והעבירה אותי למנהל שלה. בחור בשם "רוני" ענה לי, הסברתי שוב את המצב, והוא אמר לי כי כל עוד אין תיעוד של השיחה אי אפשר לזכות אותי על הכסף,.
הוא בדק את הפרטים שלי במחשב, ואכן ראה כי לא נעשה כל שימוש בשירותים שלהם על ידי ב-10 החודשים האחרונים. כאן חשבתי שהנושא נגמר, אך לא כך היה הדבר. רוני אכן אמר שנגבה ממני כסף על לא כלום, אך הוא מציע לי להחזיר לי את הכסף אך ורק בתנאי כי אני אשאר לקוח שלהם. אמרתי לו כי זה צעד לא הוגן מבחינתם, הוא אומר שזה כסף שצריך להחזיר לי ומה שבאמת מעניין אותו זה איך להשאיר אותי בכל מחיר, כלקוח שלהם. שלחתי מייל תלונה ל-013, יום למחרת חזרה אליי עוד מנהלת, שאמרה לי כי חויב חשבוני רק בגלל שהשירות היה זמין לי, ואין כל קשר לזה שלא עשיתי בו שימוש. ובסופו של דבר האחריות היא עליי לבדוק אם העסקה אכן בוטלה. לצערי לא הקלטתי את שיחת ביטול העסקה, ומן הסתם אני לא אתקשר מחו"ל לברר אם העסקה בוטלה, זה נשמע לי מגוחך. השיחה הסתכמה בכך שהיא יכולה להחזיר לי את הכסף אך רק בתנאי שאשאר לקוח שלהם.
אני לא יודע מה לעשות בכדי להחזיר את כספי, אודה לכם מאוד אם תוכלו לעזור לי.
אופיר בן-יעקב.
כספי סוג הנזק :
פיצוי כספי פתרון נדרש :

013 ברק שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה