פרטי התלונה

תלונות 013 ברק

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות תמיכה טכנית גרוע במיוחד נושא התלונה:
ניסים ניר שם/כינוי:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
אני משתמש מנוסה במחשבים ובאינטרנט ככלל
בימים האחרונים אני סובל מגלישה עם השהיות (Lags) גבוהות במיוחד , דבר ההופך משחקי רשת לבלתי אפשריים.
שוחחתי כרגע עם נציג טכני של חברת 013-netvision לגבי הנושא , הסברתי לו את הבעיה ושכן איני משתמש בFirewall ומחובר ללא נתב , שכן הבעיה נוצרת ככל הנראה אצלם.
הופתעתי מהתשובה החוצפנית לדעתי של הנציג , שהיא שהחברה העלתה מכשור חדיש והם הפסיקו לתמוך בתקלות מסוג זה.
וואו , אז קודם כל תודה על המכשור החדיש , אני בטוח שכספי מושקע טוב.

אני פשוט עדיין בהלם מזה שהחברה שאני משלם לה כל חודש 130 ש"ח אינה רוצה לספק לי פתרון לתקלה בטענה שהיא קנתה מכשור חדיש , זה מעורר גיחוך במקרה הטוב אבל עובר כל גבול הגיוני.

אני כבול עם חברה זו בהתחייבות זדונית , אבל במידה ולא אקבל סיפוק לבעייתי אעשה ככל הניתן להתנתק ולתבוע את כספי בחזרה.
לנציג החברה שקורא את בעייתי - אני לקוח שלכם כבר הרבה שנים , לעולם לא קיבלתי תמיכה כה גרועה , אני כל כך כועס שאין אצלכם על מי לסמוך , אני מקווה שהאיחוד שלכם לא עשה לכם רק רע , כי מניסיון היסטורי ניתן לראות שחברה שלא עושה די עבור לקוחותיה - מישהו אחר כן ירצה לעשות.
עוגמת נפש סוג הנזק :
תיקון התקלה , תיקון שירות הניתן לכל לקוחות חברתכם , פיצוי לראות עיניכם פתרון נדרש :

013 ברק שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה