שירות תמיכה טכנית גרוע במיוחד |
נושא התלונה: |
ניסים ניר |
שם/כינוי: |
אזור הדרום |
אזור: |
תיאור הבעיה:
אני משתמש מנוסה במחשבים ובאינטרנט ככלל
בימים האחרונים אני סובל מגלישה עם השהיות (Lags) גבוהות במיוחד , דבר ההופך משחקי רשת לבלתי אפשריים.
שוחחתי כרגע עם נציג טכני של חברת 013-netvision לגבי הנושא , הסברתי לו את הבעיה ושכן איני משתמש בFirewall ומחובר ללא נתב , שכן הבעיה נוצרת ככל הנראה אצלם.
הופתעתי מהתשובה החוצפנית לדעתי של הנציג , שהיא שהחברה העלתה מכשור חדיש והם הפסיקו לתמוך בתקלות מסוג זה.
וואו , אז קודם כל תודה על המכשור החדיש , אני בטוח שכספי מושקע טוב.
אני פשוט עדיין בהלם מזה שהחברה שאני משלם לה כל חודש 130 ש"ח אינה רוצה לספק לי פתרון לתקלה בטענה שהיא קנתה מכשור חדיש , זה מעורר גיחוך במקרה הטוב אבל עובר כל גבול הגיוני.
אני כבול עם חברה זו בהתחייבות זדונית , אבל במידה ולא אקבל סיפוק לבעייתי אעשה ככל הניתן להתנתק ולתבוע את כספי בחזרה.
לנציג החברה שקורא את בעייתי - אני לקוח שלכם כבר הרבה שנים , לעולם לא קיבלתי תמיכה כה גרועה , אני כל כך כועס שאין אצלכם על מי לסמוך , אני מקווה שהאיחוד שלכם לא עשה לכם רק רע , כי מניסיון היסטורי ניתן לראות שחברה שלא עושה די עבור לקוחותיה - מישהו אחר כן ירצה לעשות.
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
תיקון התקלה , תיקון שירות הניתן לכל לקוחות חברתכם , פיצוי לראות עיניכם |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|