פרטי התלונה

תלונות 013 ברק

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיובים מחברת ברק לא לפי התוכנית שנקבעה נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏18 ‏דצמבר ‏2008 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
ההסכם עם חברת ברק היה על אינטרנט במהירות 750 כאשר בפועל חברת ברק חייבה אותנו מעל חצי שנה על מהירות 1.5 על דעת עצמה (כאשר התשתית של בזק הייתה 750). לאחר פנייה אליהם זיכו אותי, ונשלח אלי מכתב מהמנהל על פיצוי שהינו תשלום מוזל למספר חודשים. כאשר התקרבה תקופת סיום התוכנית המוזלת ,יצרתי קשר עם ברק וגילית שכבר מספר חודשים(מאז השיחה ושליחת המכתב מהמנהל אשר שמור במייל שלי) מחייבים אותי על סכומים אחרים לגמרי ממה שסוכם. המכתב מהווה הסכם כתוב שלא מומש.
ביזבזתי המון זמן ועצבים על שיחות עם שירות לקוחות, החברה יוצרת רושם של צורך בבדיקה מתמדת של החשבונות ,עקב החיובים הלא נכונים שלהם באופן רציף ואי עמידה בהתחייבויות כלפי הלקוח.
נזק כספי, זמן,עוגמת נפש סוג הנזק :
פיצוי מעבר לזיכוי על החיוביים אותם גבתה החברה על דעת עצמה פתרון נדרש :

013 ברק שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה