פרטי התלונה

תלונות 013 ברק

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב למרות ביטלתי שירות לפני התקנה ולא השתמשתי בשירותים של אינטרנט אף פעםi נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏14 ‏דצמבר ‏2008 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
חיפה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
ביום חמישי 11.12 נציג מחירות של נטוויזן היציע לי שירותי אינטרנט (bundle ספק ותשתית) וקו טלפון, התקנה נקבעה ליום שני 15.12.ביום א 14.12 אחרי בדיקה והמלצות שליליות של החברים ניסיתי לבטל את השירות וביטלתי את ההתקנה. אחרי כמה שיחות עם נציגי שירות (וכמה פניות לאתרי שירות לקוחות באינטרנט מספר הפנייה הוא: 143532775 שלא נענו בכלל) הבנתי שחברים שלי צדקו לגבי אגרסיוויות של החברה, שירות הקושל שלה ושלא לא כדאי להיות לקוח שלה. בנוסף, ידוע לי שפניה של נטוויזן לHOT - ספק התשתית כדי לרשום את עצמה כי ספק אינטרנט,נדחתה ע" HOT, כי המשכתי להשתמש בשירותים של הספק הקודם שלי - בזק בינלאומי. אחד מהמלצות של נציגת שירות היה להמליץ למישהו מחברים להשתמש בשירות של נטוויזן ובדרך זו להתפטר ממחייבות אבל לצערי אני לא יכולה לעשות זאת לאף אחד מהחברים שלי. הסיבה לסירוב ביטול עסקה הייתה, לפי דעתה של נציגת נטוויזן, שלא ביטלתי את שירות תוך 48 שעות ,כי בנטוויזן עובדים גם שישי/שבת. אני לא ידעתי על כך ובגלל זה התקשרתי רק ביום א ובשנית בעת הזמנה נציג לא הודיע לי על כך. אבקש לעזור לי ולמנוע מחברת נטוויזן לחייב אותי עבור שירותים שבוטלו מלהתחילה.
כספי סוג הנזק :
למנוע מחברת נטוויזן לחייב אותי עבור שירותים שבוטלו מלהתחילה. פתרון נדרש :

013 ברק שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה