פרטי התלונה

תלונות 013 ברק

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
גביית תשלום על שרות שלא ניתן נושא התלונה:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
בתחילת השנה פנתה אלי נציגה של חברת 013 ע"מ להציע לי מסלול גלישה באינטרנט שלטענתה היה עדיף על המסלול עליו הייתי מנוי באותה עת בחברת HOT. לאחר שהסכמתי והעברתי פרטי כרטיס אשראי, התקשרתי אל ספקית האינטרנט HOT. בשיחה התברר לי שהעסקה שהוצעה ע"י 013 לא היתה עדיפה על המסלול הנוכחי שלי. למחרת התקשרתי אל חברת 013 שם טענו שלא התבצעה שיחת שיווק אלי ביום שלפני והם אמרו שיבדקו את העניין ומצידם אין רישום של עסקה כזו (מסרתי להם במעמד זה את מספר ת.ז. שלי). לאחר שהזהרתי את חברת האשראי שלי שייתכן ונפלתי לתרגיל עוקץ, הוקפאה בהסכמתי האפשרות לעסקאות טלפוניות באמצעות הכרטיס שלי.
בשיחה עם נציג חברת 013 מהחודש הזה (דצמבר 2008) הועלתה בפני העובדה שאני רשום אצלם כלקוח מחודש מרץ השנה.
בחודש יוני פג תוקף כרטיס האשראי שלי, שפרטיו נמסרו לחברת 013, והם יצרו איתי קשר רק לאחרונה (דצמבר 2008) ע"מ שאסדיר חוב אליהם. בנקודה זאת אציין שלא קיבלתי שרות מחברת 013 אף לא ליום אחד ואפילו לא תואמה פגישה עם טכנאי אצלי בכדי לשנות הגדרות גלישה.

היום היתה לי שיחה נוספת עם נציג חברת 013 ובה הוא הבהיר לי שאם לא אסדיר במקום את החוב הוא יעביר את המקרה אל המחלקה המשפטית שלהם ושהעניין ייגמר בהוצאות גבוהות בבית המשפט.

אבקש מכם יעוץ כיצד לטפל בעניין.
בברכה,

רינן קרני
כספי סוג הנזק :

013 ברק שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה