פרטי התלונה

תלונות 013 ברק

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות גרוע וגניבת כסף נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
גיליתי שברק מחייבת אותי בכספים דרך כ. האשראי, כל חודש בסכום אחר, מלבד החיוב הקבוע הם מורידים בנפרד עוד כמה שקלים מידי פעם.
בנוסף גם האנטרנט שלהם מתנתק לעיתים קרובות.
במהלך שבועיים שלמים אני מנסה להשיג את שירות הלקוחות של ברק, גם בטלפון וגם באמצעות שליחת עשרות פקסים נואשים לקבל מהם הסבר.. הטלפון היחידי שהם מפרסמים הוא של שירות לקוחות, לא ניתן להגיע למנהל או למחלקה אחרת. הצלחתי 3 פעמים מתוך כמה עשרות נסיונות להשיג את שירות הלקוחות (לאחר המתנה של חצי שעה על הקו לאורך כל שעות היום) שהעבירו אותי למוקד הפיננסי. שם הקשיבו לבעייתי הנציגים,אך לא ידעו לתת תשובה ואמרו שיחזרו אלי לאחר בירור עם המנהל. כמובן שלא חזרו. למרות שלקחתי את שמותיהם, אמרו לי שלא מכירים אנשים כאלה ושזה מוקד גדול. בקיצור עדיין מחייבים וחודש עבר ולא הצלחתי להשיג אף אחד ובטח שלא חזרו אליי.. כשיסתיים המנוי אני בחיים לא יחשוב בכלל אם לעשות אצלהם...
כספי סוג הנזק :

013 ברק שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה