פרטי התלונה

תלונות 013 ברק

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
עסקה של רמאות נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏28 ‏דצמבר ‏2008 תאריך האירוע:
אזור ירושלים אזור:
מרכז אומגה, מת"מ, חיפה, 31905 כתובת:
העסקה היתה בטלפון סניף חברה:
תיאור הבעיה:
פניתי לחברת נטוויזן כדי לנתק את השירות... אחרי שהעבירו אותי מפקיד לפקיד לפקיד... הציעה לי הפקידה להתחבר ולקבל חודש מתנה ו.. מודם ראוטר משולב אלחוטי מתנה!. וכדי לקבל זאת עלי לגשת אחרי 48 שעות לסניף בזק הקרוב לביתי... ובאמת כך עשיתי, וכשהגעתי לבזק נאמר לי שזה מותנה בהתחייבות לשירות לפחות למשך שנתיים ולי לא אמרו את זה בשעת העיסקה וכמובן שלא מתאים לי להתחייב לשנתיים.. התקשרתי לחברת נטוויזן ושם(אחרי טירטורים.. אלא מה) ענה לי מנהל אגף שימור לקוחות וטען שזה מה יש ואני יכול לעשות חבילה מסוג אחר... פשוט כך, ללא שום בושה-פשוט לא יכולים לעמוד בעיסקה. ביקשתי לבטל את העיסקה ונענתי בסירוב. ביקשתי את ההקלטה של השיחה כדי לגשת לתבוע אותם... וסירבו
עלבון, עוגמת נפש. כסף ו סוג הנזק :
ביטול העיסקה או שיתנו לי את המתנה שהתחייבו ופיצוי על הזמן היקר (חצי יום) פתרון נדרש :

013 ברק שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה