פרטי התלונה

תלונות 013 ברק

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
צירפו אותי ללא הסכמתי לשירותי האינטרנט של 013 נושא התלונה:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:
בחודש יוני 2009 טילפן אלי נציג שירות של 013 רק לשאול כדבריו "אם הכל בסדר ואם אני מרוצה משירותי הטלפון לחו"ל " .
הנציג שוחח עמי למעלה מחצי שעה בטלפון וניסה לשכנע אותי כי אעזוב את החברה שאני שייכת אליה בשירותי האינטרנט ואעבור אליהם, אמרתי לו שאני מרוצה מהחברה הקיימת וכי יש לי כתובת איימייל שאינני רוצה להחליף כרגע ואני אחשוב על הצעתו ואחזור אליו, אמרתי לו כמה וכמה פעמים שאני זקוקה לזמן כדי לברר את מצב שירותי האינטרנט שלי ואז אם זה ישתלם לי אחזור אליו.
לפני כשבוע התקשר אלי נציג מטעם 013 ברק, ושוב שאל אם אני מרוצה מהשירותים הטלפון לחו"ל דרך 013 אמרתי לו שכן ואז נדהמתי כשהוא אמר לי שאני משוייכת אליכם בשירותי האינטרנט וחבל שאני לא גולשת דרכם כי הם מחייבים אותי בתשלום על כך. אמרתי לו שמעולם לא הסכמתי לשירותים אלה וכך הועברתי במשך כשעה שלמה בין נציג אחד לשני עד שהגעתי למנהלת בשם - יעל, איתה דיברתי ובסוף השיחה היא אמרה לי שהיא רוצה לברר את העניין ושאתן לה 72 שעות לברר את העניין. עד כה חלפו 5 ימים ועדיין לא חזרו אלי, אתמול ניסיתי להשיג מנהל בחברה כדי לברר את העניין ומה נעשה המתנתי למעלה מ35 דקות על קו הטלפון כדי לקבל את המנהל ולבסוף התייאשתי וסגרתי.
בתלונתי זו נתקלתי באטימות בחוצפה ובאין מענה, בנוסף מספר כרטיס האשראי שלי נמצא אליהם והתחושה המעיקה היא שהם יכולים לחייב אותי בכל מבצע או חבילה כאשר מתחשק להם, ללא הסכמתי המפורשת.
עוגמת נפש ונזק כספי סוג הנזק :
למחוק אותי לאלתר כשייכת ל013 בשירותי האינטרנט ולהחזיר לי את הכספים שנגבו ממני.. פתרון נדרש :

013 ברק שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה