פרטי התלונה

תלונות 013 ברק

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
נוהל שירות קטנוני נושא התלונה:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
שלחתי בקשה שיחזרו אליי מנטויז'ן
חזרו אליי כמה וכמה שעות אחרי (שזה היה צפוי, מילא)
הייתי בשיחה אז לא עניתי ל"מספר החסוי" שמתקשר; שניה אחרי סיימתי את השיחה ובמקום שינסו שוב כמה זמן מאוחר יותר, קיבלתי SMS מיד אחרי - ניסינו להשיג אותך, אנא התקשר ל*3031
(כאילו שלא יכלתי מלכתחילה לעשות זאת, ולשם כך ביקשתי שיחזרו אליי).
בשביל חברה שיש רשת טלפונים עצמאית, ואב בית של קבוצה עסקית שאחראי על סלקום, נראה לי קצת מגוחך שאנשים ישלמו זמן אויר לסלולרי בהמתנה לשירות.

ולצורך הענין - נושא הפניה שלי הוא שיש לי בעיה בטלפון, כך שהחיוג ל3031 יהיה מסלולרי - סתם יקר.

013 ברק שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה