פרטי התלונה

תלונות 013 ברק

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
סירוב לבטל מנוי לפני תחילת השירות בפועל ומסירת המידה כוזבb נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏30 ‏ספטמבר ‏2009 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
אני עשיתי מנוי לאינטרנט ב-25/9 (יום שיש) החל מ-1/10 אך התקשרתי 29/9 (מיד אחרי יום כיפור) וביקשתי לבטל מנוי. מנהל שירות לקוחות אלירן א' מסר לי שאי-אפשר לבטל מנוי כי מסירת הפרטי כרטיס אשראי מהווה הסכם להתחייבות????? כמובן כל בקשותיי לספק לי מידה כתוב נענתה בסירוב. כלומר הקנס במקרה של התנתקות שאני צריך לשלם שווה ל-12 חודשים !!!!!!!!!! אני דיפדפתי באתר של 013 ומצאתי את ההסכם התקשרות שבו סעיף 11.2 מגדיר יכולת להתנתק תוך 14 יום. בפניה נוספת לשירות לקוחות לא קיבלתי התייחסות לנושא בכלל. אני בחיים לא רעיתי זילזול כזה בלקוחות מבחינתי החברה הזאת מחוקה. רק שתבינו היחס הזה קיבלתי אחרי שהייתי 10 שנים מנוי לשיחות לחו'ל.
כספי סוג הנזק :
ביטול כל סוג התקשרות עם חברה!!! פתרון נדרש :

013 ברק שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה