פרטי התלונה

תלונות 013 ברק

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אין גישה לאתר שאני צריך - ונטוויזן מתעקשים שאמשיך לשלם עד לתום ההתחייבות.iv נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
לפני כמה חודשים התחלתי לעבוד מול אתר בורסה בחול, התייעצתי עם נטוויזן והצוות הטכני ה "מעולה" שלהם הציע לי לשדרג את הקו ל 2.5M - קו של גיימרים כמובן יקר יותר ועם התחייבות לשנה.

כמובן ש "האמנתי" להם ועשיתי זאת. בפועל הסתבר שהשידרוג לא הועיל ולא הצלחתי להתחבר לשרת ולעבוד מולו בצורה תקינה. חודשים נלחמתי מול החברה מהבורסה בחו"ל -חשבתי שהתקלה אצל כי נטוויזן התעקשו שאצלם הכל תקין. לאחר מספר חודשים של ניסיונות - ניסיתי להתחבר דרך בזק בינלאומי - והופס - הכל עובד!!! הכל רץ!!!

לאחר כל עוגמת הנפש הזאת, והתסכול של חוסר יכולת לעבוד בצורה תקינה - פניתי לנטוויז'ן ואמרתי להם - אתם לא מסוגלים לתת את התמיכה הטכנית, תנתקו אותי בבקשה!

לא עזר שום טיעון, ושום שיחה - הם לא מוכנים לנתק אותי בשום מקרה והם רוצים שאשלם להם עד לתום ההתחייבות!

כלומר - גם לא קיבלתי שרות במשך חצי שנה, וגם הם רוצים שאמשיך לשלם למרות שהם מודים שיש להם בעיה טכנית!!!

ביקשתי לדבר עם מנהלת - בהתחלה אמרו לי שאי אפשר. ואחרי שבוע חזרה אלי מנהלת. ברוב חוצפתה המנהלת עוד הציעה לי שאעביר את המנוי למישהו אחר - לא מספיק שדפקו אותי עוד רוצים שאהפוך לאיש שיווק שלהם, ואדפוק את החברים או המשפחה שלי!

אז חברים יקרים, כולכם, שימו לב ודעו מהי אמנת השרות של נטוויז'ן!

כספי סוג הנזק :
החזר כספי רטרואקטיבי לכל התקופה שלא הצלחתי לעבוד. פתרון נדרש :

013 ברק שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה