אין גישה לאתר שאני צריך - ונטוויזן מתעקשים שאמשיך לשלם עד לתום ההתחייבות.iv |
נושא התלונה: |
אזור השרון |
אזור: |
תיאור הבעיה:
לפני כמה חודשים התחלתי לעבוד מול אתר בורסה בחול, התייעצתי עם נטוויזן והצוות הטכני ה "מעולה" שלהם הציע לי לשדרג את הקו ל 2.5M - קו של גיימרים כמובן יקר יותר ועם התחייבות לשנה.
כמובן ש "האמנתי" להם ועשיתי זאת. בפועל הסתבר שהשידרוג לא הועיל ולא הצלחתי להתחבר לשרת ולעבוד מולו בצורה תקינה. חודשים נלחמתי מול החברה מהבורסה בחו"ל -חשבתי שהתקלה אצל כי נטוויזן התעקשו שאצלם הכל תקין. לאחר מספר חודשים של ניסיונות - ניסיתי להתחבר דרך בזק בינלאומי - והופס - הכל עובד!!! הכל רץ!!!
לאחר כל עוגמת הנפש הזאת, והתסכול של חוסר יכולת לעבוד בצורה תקינה - פניתי לנטוויז'ן ואמרתי להם - אתם לא מסוגלים לתת את התמיכה הטכנית, תנתקו אותי בבקשה!
לא עזר שום טיעון, ושום שיחה - הם לא מוכנים לנתק אותי בשום מקרה והם רוצים שאשלם להם עד לתום ההתחייבות!
כלומר - גם לא קיבלתי שרות במשך חצי שנה, וגם הם רוצים שאמשיך לשלם למרות שהם מודים שיש להם בעיה טכנית!!!
ביקשתי לדבר עם מנהלת - בהתחלה אמרו לי שאי אפשר. ואחרי שבוע חזרה אלי מנהלת. ברוב חוצפתה המנהלת עוד הציעה לי שאעביר את המנוי למישהו אחר - לא מספיק שדפקו אותי עוד רוצים שאהפוך לאיש שיווק שלהם, ואדפוק את החברים או המשפחה שלי!
אז חברים יקרים, כולכם, שימו לב ודעו מהי אמנת השרות של נטוויז'ן!
|
כספי |
סוג הנזק : |
החזר כספי רטרואקטיבי לכל התקופה שלא הצלחתי לעבוד. |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|