פרטי התלונה

תלונות 013 ברק

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
סירוב לתת אינפורמציה לענין הפסקת קשר עם החברהions and customer נושא התלונה:
אזור חיפה אזור:
תיאור הבעיה:
מתוך אכזבה מקבלת שירות מברק 013 פניתי לתמיכה חיכיתי יותר מער דקות ושאלתי כיצד אני יכול להפסיק קשר עם החברה, נאמר לי שיעבירו אותי למחלקה המטפלת בכך, חיכיתי 10 דקות נוספות ולאחר הסבר מצידי שאני מעונין לנתק את הקשר עם החברה נאמר לי שעלי לפנות לקישרי לקוחות התרגזתי לאחר ההמתנות הממושכות ואמרתי שחיכיתי כבר למעלה מחצי שעה, נאמר לךי שבקישרי לקוחות לא מחכים, הופניתי לאחר כבוד לקישרי לקוחות לאחר שיחה של עשרים דקות נאמר לי כי עלי לדבר עם מנהל בכיר תחילה, שאלתי למה אמר לי שזהו הנוהל בחברה, לאחר דין ודברים עם הטלפנית הועברתי למנהל ושם נאמר לי שעלי לחכות זמן רב אמרתי שהמנהל יתקשר אלי וסגרתי.השאלה והתלונה מדוע אין הליך קצר ונורמלי באמצעות הפקס הדואר או המייל להפסיק את השרות? מכול מקום נוהג כזה הכובלך אדם לשרות לא קיים בשום מקום בעולם המערבי. זה פסול ולדעתיח לא חוקי. כאשר אני מצטרף לשרות לא מבקשים ממני לדבר עם מנהל בכיר, גם הפסקת שרות לא מחייב שיחה עם מנהל בכיר ואם הוא רוצה לדבר עם הלקוח שיצקשר אליו. יוצא מכל זה שהדרך הקצרה ויעילה היא הפסקת תשלום.
בזבוז זמן ונזק כספי בכך שמהירות הגלישה אינה תואמת דרישת המשרד סוג הנזק :

013 ברק שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה