פרטי התלונה

תלונות 013 ברק

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
זיכוי שהובטח לפני מספר חודשים, אך החברה מתכחשת ומעכבת אותו בתירוצים שונים.i נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
בחודשים האחרונים נתקלתי בשירות שלא ניתן לתיאור אחר מאשר מתסכל.
המנוי הוא על שם בעלי: אסף גולדברג ת"ז 043051119
לפני מספר חודשים חוייב חשבוננו בשיחת טלפון לאיטליה על סה"כ כ-60 שקלים
אותה שיחת טלפון התבצעה בקו טלפון בזק, שהיה בעבר של הורי, סגרנו אותו לפני כשנה וחצי ובזק נתנו אותו ללקוח חדש (שלא קשור אלינו).
לאחר מאמצים רבים ומיותרים מול שתי החברות (013 ובזק) הצלחנו להגיע לעמק השווה ולהוכיח לכם, את מה שנראה כל כך פשוט וברור - שאנחנו לא בעלי הקו ולא ביצענו את השיחה עליה חוייבנו.
(יוני 2009, פניה מספר 148048943 נציגה בשם טניה).
אולם עדיין סרבו 013 לזכות אותנו על השיחה (למרות שהתרצו כי לא אנו ביצענו אותה). רק לאחר חודש נוסף ופניה נוספת מצידנו לשירות הלקוחות, קיבלנו אישור על הזיכוי עבור אותה שיחה לאיטליה (פניה 149117730 - נציגה בשם ליאת).
לאחר חודש נוסף (23/9, פניה 150736114, נציגה בשם נדין) ראינו כי למרות ההבטחות, לא מופיע זיכוי בחשבוננו. התקשר אסף שוב לשירות הלקוחות ונאמר לו שהזיכוי יופיע רק בחיוב הבא כי הם מתכוונים לקזז אותו מהחשבון הבא שלנו (קצת מגוחך, מאחר שאנו כבר מזמן לא לקוחות שלהם ולכן אין ממה לקזז- יש לזכות!).
עבר עוד חודש ועדיין לא קיבלנו את הזיכוי, פנה שוב אסף לשירות הלקוחות (25/10 נציג בשם קינן) ולמרבה ההפתעה הנציג טען שכלל לא מגיע לנו זיכוי וכמו במכונת זמן אכזרית מצא עצמו אסף מתחיל את כל הסיפור מחדש ומנסה להוכיח (שוב) את מה שכבר הוכח- שלא ביצענו את השיחה ושלמעשה כבר הובטח לנו זיכוי (את זה משום מה הם כנראה לא תיעדו).
כעט אנו ממתינים שיחזור אלינו נציג בכיר בנושא
יש לציין שבמהלך התהליך שלחתי מייל לפניות הציבור של החברה ועד עצם היום (עברו בערך חודשיים) לא קיבלתי תגובה. זהו המקרה היחיד שנתקלתי בו פניות ציבור לא חוזרים אל הלקוח.
לרוב אנו אנשים הגיוניים וסבלניים, אבל פקעה סבלנותינו- התסכול גדול ויותר מכל מרגישים שאין עם מי לדבר בצד השני ושסתם מנסים להתיש אותנו.
הגר גולדברג






013 ברק שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה