פרטי התלונה

תלונות 013 ברק

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שילוב של טמטום/אדישות/זילזול/הונאה נושא התלונה:
גבל משה שם/כינוי:
אזור חיפה אזור:
תיאור הבעיה:
מזה כשלושה חודשים אני מנהל מול נטוויז'ן תקשורת בעיניין ניסיונם לגבות ממני חיובים דימיונים.משלל המוקדנים איתם דיברתי הצלחתי להגיע לאחת ענת אמסלם ממחלקת אדמיניסטרציה(עד כה היחידה שהתיחסה ברצינות) אשר התיחסה ובדקה את טענותי ואף אישרה לי במספר אימילים כי הבעיה נפתרה,חיובי היתר נמחקו,ה"עקיצות" יפסקו ואף אזוכה על מה שכבר נגבה.אך להפתעתי מצד אחד,מסרבים לקבל ממני תשלום שוטף עבור שני המינויים שברשותי בטענה (לא נכונה) שאני ביתרת זכות,ומצד שני מנסים לעקוץ את חשבוני בסכומים שונים ומשונים על שירותים שמעולם לא קיבלתי,לא ביקשתי וממילא לא השתמשתי, שכאמור ברשותי אישורים שהם בוטלו,זוכו ולא קיימים.ברצוני לציין כי נטוויז'ן לא הצליחו בשום מקרה לעקוץ את חשבוני מאחר ואני עוקב ובודק ומבטל מייד(באמצעות הכחשת עיסקה בחברת האשראי) כל ניסיון גניבה.עם זאת, ברצוני לשלם עבור השרות שאני כן מקבל,אולם כל המוקדנים מסרבים לקבל תשלום זה.אני יכול רק לנחש שהסיבה היא עצלות, טמטום וזילזול או הכנת עוקץ כלשהו.כדאי ורצוי שבר סמכא בנטוויז'ן יבדוק את עינייני ובאותה הזדמנות יערך בדק בית במחלקת המכירות הממציאים מכירות דימיוניות ועיסקאות הזויות ע"מ לעקוץ לקוחות.אגב, בכל המקרים בטלפון,כולם אדיבים ונחמדים אך במבחן התוצאה כישלון וביזיון טוטאלי.
עוגמת נפש סוג הנזק :
בדיקה יסודית,תיקון העיוותים ומומלץ להיפטר מהגנבים הקטנים במחלקת המכירות,ולהעיר מוקדנים אדישים במחלקת השרות. פתרון נדרש :

013 ברק שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה