פרטי התלונה

תלונות 013 ברק

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי מתן שירות נאות וניסיון להשתיק את הנושא ע"י הצעה "אטרקטיבית" מצידת נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏16 ‏דצמבר ‏2009 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
חיפה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שלום רב,
ברצוני לברר את הסטטוס המשפטי שלי והאם יש לי עילה כלשהי נגד חברת נטוויז'ן.
פניתי היום לחברה וביקשתי מהם לבטל את המנוי שלנו ולזכות בגין אי שימוש בשירותי האינטרנט של החברה, לאחר כשנה ומחצה של אי שימוש בשירותים אלה, כאשר הם אף אישרו שאכן לא היה כל שימוש בשירותים שלהם במשך תקופה זו.
הם הציעו פתרון אחד ויחיד ביטול המנוי ללא כל זיכוי רטרואקטיבית או הצעה לחצי שנה שימוש באינטרנט חינם ולאחר מכן 6 חודשי מנוי בתעריף מוזל.
לציין כי הצעה זו עדיין אינה מתאימה לנו ואנו לחצנו על נציג החברה כי אם החברה אינה מזכה את לקוחותיה באופן עקרוני, ברצוננו לקבל מסמך כתוב כלשהו שמגבה את דברי הנציג על מנת שנחליט כיצד לפעול הלאה.
הנציג הסביר כי בקשתנו מגוחכת ועם כל הכבוד לנו, אין החברה מחוייבת ליידע אותנו על נהליה הפנימיים.
הסברתי לנציג שחברה שמתיימרת להיות אמינה ובעלת יושר כלפי לקוחותיה, צריכה להיות "שקופה" בפני כל הלקוחות ולא להסתיר מידע, שלפחות לפי הערכתי, אמור להיות גלוי- נהלי ביטול וזיכוי במקרים א.), ב.), ג.)

אלא מה, כמובן שטענתי זו נתקבלה בנימה מזלזלת ודרישה ממני לבטל לאלתר את החזוה ורק אז לפנות לפניות הציבור של החברה. עמדתי על כך שהנציג יקפיא את המנוי שלנו עד אשר אקבל תגובה ממחלקת פניות הציבור, אחרת חוששת אני כי לא יהיה עם מי לדבר לאחר מכן.

מה דעתכם? האם החברה יכולה/ מחוייבת לפצות את הלקוח בגין אי שימוש בשירותיה לתקופה מסוימת רטרואקטיבית, תוך כדי אימות הדבר שאכן לא היה כל שימוש? ובמידה וכן, האם בקשתי לקבל מסמך כתוב כפי שפורט למעלה, היא לגיטימית, כלקוחה?

אודה לכם על כל עזרה. עצה והכוונה מצידכם.
בכבוד רב,
לקוחה לא מרוצה,
חיפה.
כספי סוג הנזק :

013 ברק שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה