|
|
|
|
|
|
נציג מחירות לא דובר אמת ואתה משלם את המחיר |
נושא התלונה: |
חבני אייל |
שם/כינוי: |
אזור תל אביב |
אזור: |
תיאור הבעיה:
שלום לכולם בתאריך 14.12.09 התקשרנו לשרות מחירות של 013 נטוויז'ן לקבלת
לטלפון ביתי .
את המבצע הסבירו לאמא שלי ואת השאלות לגבי איך זה מתחבר אני שאלתי
1. שאלתי עם זה מתחבר לי על האינטרנט ונאמר לי שלא .
2. שאלתי עם זה לוקח לי נקודה בראוטר אמרו לי שלא .
אז אמרי סבבה אני מוכן להמשיך לקבל שירות
החזרתי את הטלפון לאימי והיא סגרה איתם בתאריך 16.12.09 יום רביעי
שיבואו להתקין .
כך היה יום רביעי בא טכנאי והתקין .
אני אייל חבני שחזרתי אחרי ההתקנה בערב ראיתי שכל מה שאמרו לי לא היה
נכון .
1.זה כן מתחבר על האינטרנט לאחר ששאלתי .
2 זה כן לוקח לי נקודה מהראוטר .
ובנופף לוקח לי 10 אחוז מרוחב הפס של האינטרנט .
באותו היום של ההתקנה בערב התקשרתי ל013 אמרתי להם מה הם עשו
ושאני רוצה להיתנתק מהשרות שלהם ולמה הנציג לא אמר את האמת .
לאחר שלושה ימים של אי נחות וטלפונים לשירות .
דברה איתי מנהלת ואמרתי לה שתישמע את השיחות המוקלטות עם הנציג
מכירות וכי אני רוצה להיתנתק והיא אמרה לי שהיא הכן תעשה את זה ותחזור אלי
לאחר 3 ימים ללא תשובה התקשרתי לשרות שוב דברתי עם נציג שירות, שזילזל בי אמרתי לו עכשיו אני רוצה להתנתק הוא אמר לי אין בעיה .
שאלתי עם אני צריך לשלם את הדמי התקנה הוא אמר שכן
וזה כי בא אלי טכנאי ואני צריך לשלם לו .
אמרתי לו שזה טכנאי שלהם ועם הם לא היו משקרים אז הוא לא היה בא .
הוא אמר זה לא משנה אתה תשלם וגם תחזיר את הציוד שלנו לנקודת שירות
ועם לא אז נחייב אותך על ס"כ 250 ש"ח בגין ציוד .
אמרתי לו אני צריך לבזבז מזמני או מכספי בגלל שקר שלכם .
והוא אמר לא אתה יכול ללכת לדואר לשלוח את זה {כאילו זה לא מזמני וכספי }
אמרתי לו שאני רוצה ללכת לזרוק להם את הציוד בפנים בתחנת שירות
ושהם חרא של חברה על מה שהם עושים לאנשים .
אז מה שאני בא להגיד אנשים לא כל מה שאומרים לנו במכירה זה מה שקורה
בפועל.
בתודה מראש אייל
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
|
|
|
|
|
|
|
013 ברק שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|