פרטי התלונה

תלונות 013 ברק

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
נציג מחירות לא דובר אמת ואתה משלם את המחיר נושא התלונה:
חבני אייל שם/כינוי:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
שלום לכולם בתאריך 14.12.09 התקשרנו לשרות מחירות של 013 נטוויז'ן לקבלת
לטלפון ביתי .
את המבצע הסבירו לאמא שלי ואת השאלות לגבי איך זה מתחבר אני שאלתי
1. שאלתי עם זה מתחבר לי על האינטרנט ונאמר לי שלא .
2. שאלתי עם זה לוקח לי נקודה בראוטר אמרו לי שלא .
אז אמרי סבבה אני מוכן להמשיך לקבל שירות
החזרתי את הטלפון לאימי והיא סגרה איתם בתאריך 16.12.09 יום רביעי
שיבואו להתקין .
כך היה יום רביעי בא טכנאי והתקין .
אני אייל חבני שחזרתי אחרי ההתקנה בערב ראיתי שכל מה שאמרו לי לא היה
נכון .
1.זה כן מתחבר על האינטרנט לאחר ששאלתי .
2 זה כן לוקח לי נקודה מהראוטר .
ובנופף לוקח לי 10 אחוז מרוחב הפס של האינטרנט .
באותו היום של ההתקנה בערב התקשרתי ל013 אמרתי להם מה הם עשו
ושאני רוצה להיתנתק מהשרות שלהם ולמה הנציג לא אמר את האמת .
לאחר שלושה ימים של אי נחות וטלפונים לשירות .
דברה איתי מנהלת ואמרתי לה שתישמע את השיחות המוקלטות עם הנציג
מכירות וכי אני רוצה להיתנתק והיא אמרה לי שהיא הכן תעשה את זה ותחזור אלי
לאחר 3 ימים ללא תשובה התקשרתי לשרות שוב דברתי עם נציג שירות, שזילזל בי אמרתי לו עכשיו אני רוצה להתנתק הוא אמר לי אין בעיה .
שאלתי עם אני צריך לשלם את הדמי התקנה הוא אמר שכן
וזה כי בא אלי טכנאי ואני צריך לשלם לו .
אמרתי לו שזה טכנאי שלהם ועם הם לא היו משקרים אז הוא לא היה בא .
הוא אמר זה לא משנה אתה תשלם וגם תחזיר את הציוד שלנו לנקודת שירות
ועם לא אז נחייב אותך על ס"כ 250 ש"ח בגין ציוד .
אמרתי לו אני צריך לבזבז מזמני או מכספי בגלל שקר שלכם .
והוא אמר לא אתה יכול ללכת לדואר לשלוח את זה {כאילו זה לא מזמני וכספי }
אמרתי לו שאני רוצה ללכת לזרוק להם את הציוד בפנים בתחנת שירות
ושהם חרא של חברה על מה שהם עושים לאנשים .

אז מה שאני בא להגיד אנשים לא כל מה שאומרים לנו במכירה זה מה שקורה
בפועל.
בתודה מראש אייל
עוגמת נפש סוג הנזק :

013 ברק שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה