פרטי התלונה

תלונות 013 ברק

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שיחות לחו"ל. הטעיה צרכנית ומסירת מידע כוזב נושא התלונה:
לייבוביץ' שושנה שם/כינוי:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
שלום רב
בחודש אוגוסט אחותי וגיסי טסו לרומניה יחד עם הילדים לטיול לשבועיים.
אמא שלי התגעגעה ורצתה לדבר בעיקר עם הנכדים שלה.
בגלל שהיה לנו חשבון שיחות לחו"ל ב013 התקשרתי לברר על חבילה ליעד המבוקש (רומניה).
אמרו לי שצריך לשלם 5 ומשהו ש"ח לחודש ומקבלים תעריף מוזל.
בגלל שנכויתי בקטעים כאלה שאלתי אם צריך להתקשר לבטל את החבילה והנציג אמר שלא. אם אני רוצה את זה רק לחודש אז זה יתבטל בסוף החודש.
מה שקרה הוא שפתאום אמא שלי (שעל שמה החיוב) מקבלת חיוב על חודשים 9, 10 ו-11. כאילו זאת הוראת קבע.
חשוב להדגיש:
-אחותי גיסי והילדים שהו בחו"ל שבועיים.
- אין לנו קרובי משפחה בחו"ל או מישהו בחו"ל שאנחנו צריכים\רוצים להתקשר אליו.
-ערכנו שיחה אחת בלבד לחו"ל.
-לפני השיחה הזאת - השיחה הקודמת שלנו לחו"ל היתה לפני כמה וכמה שנים וב013 יכולים לבדוק את הנושא.
מעבר לזה - בגלל שלגיסי היה כרטיס מסוים בפלאפון השיחה עברה קישור דרך אסטוניה ולכן אפילו לא נהניתי מהמבצע.
למרות שכעסתי על זה שהנציג לא וידא איתי פרטים שימנעו מצב כזה - התקשרתי לברר אם יש מה לעשות וקיבלתי את התשובה הידועה ש'אין מה לעשות' ובצר לי לקחתי את הטעות על עצמי.
עכשיו אני רותח. לא מספיק שלא נהניתי מהמבצע - אני מחויב כאילו זאת הוראת קבע.
ולא רק זה. 013 מוכנים לזכות אותי רק במחיר של חודש.
נציגיהם מצדדים בשיטה של הטעיה צרכנית כשהם טוענים שכן - כל עוד לא הודעת על ביטול - החיוב נמשך לתקופה בלתי מוגבלת. לא לתקופה מוגדרת. לתמיד.
לא עזר כשטענתי כמה וכמה פעמים שהודעתי מראש שאני רוצה חיוב לחודש אחד בלבד. ואיך אני אוכיח עכשיו שדרשתי זאת מהנציג?
איזה מוצא יש לצרכן במצב כזה?
להקליט כל שיחה? מדוע נטל ההוכחה עלי? מדוע שהם לא יביאו הקלטת שיחה ויסתרו את טענותי?
חשוב לציין:
כותב התלונה - עדי לייבוביץ'
פרטי התלונה להלן הם של אמא שלי -שושנה לייבוביץ' - כי היא זאת שעל שמה רשום השירות ומהטלפון שלה נערכה השיחה היחידה לחו"ל.
הטלפון הסלולרי המצורף והאימייל הם שלי ואנא צרו עימי קשר ולא עם אמא שלי בגלל שגם ככה המעמסה הנפשית הזאת קשה לה (באמת מקווה שמישהו ייתן את הדין על זה שהיא צריכה להתקשר אלי בוכה), ואני לא רוצה להכביד עליה מעבר למה שכבר נגרם לה ולא אכביר במילים על השירות והיחס המביש המתנשא והרובוטי של נציגי השירות ב013.


כספי סוג הנזק :
זיכוי מלא על התקופה בגינה לא עשיתי שימוש בשירות, בטח ובטח כשביקשתי לנתק את היחסים בסוף החודש עבורו ביקשתי שירות. פתרון נדרש :

013 ברק שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה