פרטי התלונה

תלונות 013 ברק

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב למנוי שאין בו צורך ורצון נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏04 ‏פברואר ‏2010 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
התקשרתי לחברה לקבל מידע על הצטרפות לאינטרנט וקו ביתי דרכם. הם שיכנעו אותי ונתתי להם כל הפרטים, אבל לפני שניתקתי וסיכמונו סופית הצרכתי להפסיק השיחה והם היו אמורים לחזור אלי בערב בשעה 7 לסגור כל העיסקא.
הם לא חזרו ובינתיים התחרטתי על כל העיסקא.
ביקשתי מהם לבטל והם סירבו, דיברתי עם מנהל וגם הוא אמר שרק הקו ביתי אפשר לבטל אבל ההתחייבות לאינטרנט לשנתיים אני חייב לקבל.
אמרתי לו שאני מתנגד וזה לא עזר, אמרתי לו שעל כל פנים יציין עכשו שאחרי שנתיים יבוטל בלי שאצטרך להתקשר אז להודיע, וגם על זה סירב.

רציתי לדעת שני דברים.
א: אם על פי חוק יש לי ארבע עשרה יום לבטל עיסקא כזו.
ב: כיון שהם היו אמורים לחזור אלי לסגור העיסקא וזה לא קרה, אז אף בלי זה לכאורה יש לי הזכות לבטל.

בכל אופן אני לא רוצה העיסקא והם מתעקשים.

013 ברק שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה