פרטי התלונה

תלונות 013 ברק

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב כפול על אותו מספר טלפון נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏04 ‏מאי ‏2010 תאריך האירוע:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך 09\12\3 התקשרתי לחברת 013 ובקשתי להתחבר כמנוי פרטי לאחר שבמשך כמה שנים מקום עבודתי(אינטל) שילמה עבור המנוי שלי שהסתיים 09\12\30 ובקשתי להתחבר מה - 10\01\01 הטלפן נתן שם משתמש ואמר להתקשר שוב כעבור מספר ימים בכדי לחבר את הקו,בפועל הוא חיבר אותי כבר באותו היום.כעבור מספר ימים התקשרתי כדי להפעיל את המנוי הטלפן נתן לי שם משתמש חדש למרות שנאמר לו שיש לנו כבר שם משתמש ובפועל פתח מנוי חדש ללא ידיעתנו שיש כבר מנוי קיים ומחובר.בחודש מרץ 2010 הגיע חשבון כפול שבו 2 המנויים מחוייבים על מספר טלפון 025901414.כאשר התקשרנו לברר את פשר החיוב הכפול נוחכנו לדעת שפתחו לנו 2 מנויים על אותו מספר טלפון.בקשנו זיכוי(בתאריך 10\05\04 ) והטלפנית העבירה את הפניה למנהלת בשם אורטל שילון אשר חזרה אלינו לאחר יום ולטענתה אנחנו פתחנו ביודעין 2 מנויים ואמרה שזאת הבעיה שלנו שלא הבנו את הטלפנים והסכימה רק לבטל מנוי אחר אך ללא זיכוי,יחסה של אורטל שילון היה בוטא וחריף ללא אוזן קשבת ואף הטיחה בנו האשמות ולא לקחה שום אחריות על העובדים אשר בפועל גרמו לתשלום נוסף ממני.אבקש שאחד ממנהליה של אורטל יצור עימי קשר בהקדם בכדי שנוכל להסדיר עניין זה ולא נצתרך להגיע לניתוק המנוי בכלל מחברתחם.
תודה מראש שלמה שמש - נייד 0547887166
עוגמת נפש סוג הנזק :

013 ברק שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה