פרטי התלונה

תלונות 013 ברק

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב לא מוצדק לאחר בקשת התנתקות. נושא התלונה:
‏יום שני ‏31 ‏מאי ‏2010 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
בסוף שנת 2008 ביקשתי להתנתק מחברת 013 ברק לאחר סיום המנוי , כעבור שנתיים קיבלתי חיוב על 57.30 ש"ח כאשר התקשרתי למוקד על מנת לתהות על פשר החיוב נאמר לי כי בכלל לא התנתקתי ולא ביקשתי להתנתק אלה הייתי במצב של מנוי קפוא ל 3 חודשים ,לטענתי כי לא ביקשתי בכלל להיות מוקפא אלה להתנתק כי אני עוזב את המעונות וחוזר לביתי שם כבר יש אינטרנט ואין לי שום צורך באינטרנט, נאמר לי כי "זה מה שפקידת שרות הלקוחות כתבה שביקשתי הקפאה ולא ניתוק והיא אף פעם לא טועה". בנוסף נאמר לי כי היתה להם תקלה במחשב שלא חייבה אותי במשך שנתיים ופתאום לאחר שנתים הם איפסו את כול המנויים שהיו מושהיים והתחילו לחייבם. בקשתי לזיכוי שני החיובים הלא מוצדקים לא נענתה בחיוב ולכן נותר לי רק להתנתק. אני רוצה לציין כי לא ביצעתי שום שימוש בחשבון מרגע בקשת הניתוק שלי ב 2008. (מס' אסמכתא של תלונה אצל 013 - 157299058)
כספי סוג הנזק :
זיכוי שני החיובים פתרון נדרש :

013 ברק שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה