ניתוק וחוסר קליטה שגרם לבעיה |
נושא התלונה: |
אזור השרון |
אזור: |
תיאור הבעיה:
היום נסתי לגלוש באחד האתרים נסיתי להכנס שוב ושוב ללא הצלחה התקשרתי לחברה הנ"ל ונענתי לאחר זמן רב נציג ראשון איתו דברתי לא ידע לעזור ,אמר שישלח תוכנה ולא שלח ,נציג שני אתו דברתי חצי שעה ,לא ידע לעזור אמר כי ישלח תוכנה למייל ולא שלח,התקשרתי שוב פעם ענה לי נציג נסינו מספר דרכים אך הבעיה לא נפתרה רק בסוף לאחר 40 דקות של שיחה והמתנה ,אמר לי "אהה התקלה מאצלנו מנסים לתקן את התקלה אולי עוד כמה שעות זה יסתדר " בינתיים לאחר ותוך כדי כל הנסיונות שעשינו התחלפה התוכנה ,התקשרתי חזרה חברה סדרו לי חזרה,זה לא מתאים לי ,היתי איתם שעה וחצי מפלפון פרטי שלי ,בקשתי שיסדרו את הבעיה ושיפצו אותי על זמני ועל הזמן הרב בפלפון , נציג שרות היה צריך להגיד לי מהתחלה שיש תקלה מאצלהם , הם אמרו לי לא והחלו להתיש אותי בויכוחים
|
פצוי על הזמן הרב שהחזיקו אותי בשיחה,טכנאי שיסדר את המצב לקדמותו |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|