פרטי התלונה

תלונות 013 ברק

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
דרישה לתשלום חוב משנת 2007 ללא שום הסבר והוכחה נושא התלונה:
אזור חיפה אזור:
תיאור הבעיה:
שלום רב
שמי רבייב אסתר ת"ז 303956353. אתמול 02/06/10 בשעה 14 בצהריים התקשרו אליי ממשרד עו"ד "רד" לגבי חוב לחברת 013 ברק בסך 191.97, וסך הכל עם כל ההוצאות והריביות 516.35 ש"ח, משנת 2006 או 2007. התקשרה אליי פקידה בשם אורטל בטענה שיש לי חוב לחברתכם ,ניסו לאתר אותי ולא הצליחו ופנו לעו"ד כדי לתבוע אותי, ביקשתי לברר באיזה חוב מדובר,עבור איזה שירות ובאיזה תאריך,היא טענה שלא תיתן לי שום מידע,ושאני חייבת לשלם אותו עוד היום,אם אני לא רוצה שהסכום יעלה. בנוסף לכך,איימה שאם אני מתכחשת הם יפנו להוצאה לפועל . חברת 013 ברק מעולם לא העבירה לי הודעה ברורה בדואר רשום בכתב בנוגע לחוב. אפילו פרטים של תאריך החוב ועבור איזה שירות לא נתנה לי.
לי יש זכות בתור צרכן "קטן" במדינת ישראל לגילוי נאות והסבר עבור מה אני משלמת, ונגרמה לי עוגמת נפש והרגשה נוראית מהיחס הזה, התייחסו אליי כאל רמאית שלא רוצה לשלם חובות.
אני עובדת במקום מכובד ואין לי שום חובות לשום מקום כי אני משלמת הכל בזמן
באותו היום פניתי לחברת 013 ברק למחלקה הפיננסית לברר על מה יש לי חוב, כי בשנת 2007 לא גרתי בכתובת מרטין בובר 5/18 קרית ים, ואף פעם לא הייתי מנויה בחברה זו.
אני ביקשתי לברר, אך הנציגה טענה שלא ניתן לקבל מידע דרכם כי התיק עבר לגבייה אצל עו"ד וש "זה לא מעניין אותנו, את חייבת לשלם"
אמרתי לה שאני רוצה הוכחה ששלחו לי מכתב,ושקיבלתי אותו וחתמתי על דואר רשום,היא אמרה שלא שולחים מכתב על חוב בדואר רשום,אלא במעטפה רגילה.
ברצוני לאמר שאני עובדת במקום מכובד, בבנק, ואצלנו קיים נוהל לשלוח מכתבי התראה על חובות בדואר רשום,(ולא במעטפה רגילה) ורק אחרי שהדואר חוזר, ניתן לפנות להמשך הטיפול, דרך עו"ד או דרך אחרת.
אני דורשת הסבר ,הוכחה והסכם התקשרות עם 013 ברק ממנהל מחלקה פיננסים בחברת 013 ברק, על הפנייה התוקפנית שלכם אחרי 3 שנים בטענה שאני חייבת לכם כסף ללא שום הסבר מעבר לכך!!
אם אכן הייתי לקוחה שלכם (ולא זכור לי שכן), אז אני דורשת לראות הרשאה לחיוב חשבון שלי חתום על ידי,ותאריכים מדויקים של החוב, וממה נוצר הסכום, ואיזה שירותים ביצעתי בחברה זו.
o לפי חוק הגנת הצרכן יש חובת גילוי נאות לצרכן, איסור הטעיית הצרכן
o ניצול מצוקתו של צרכן
o חובות גילוי פרטים חשובים ומהותיים לצרכן
אני רוצה לדעת מדוע פונים אליי אחרי שלוש שנים , ולא הצליחו לאתר אותי בכתובת החדשה שמעודכנת במשרד הפנים כבר למעלה מ 4 שנים, ואיך היום כן הצליחו לאתר אותי בנייד ועד עכשיו לא.
אני לא גרתי שם בשנת 2007 אני דורשת בדיקה מהימנה ומדויקת על מי חוב זה רשום, ייתכן ויש לכם טעות חמורה שפגעה בי באופן קשה ומזעזע.
אני מרגישה פגועה ונסערת לנוכח שרות הלקוחות שלכם שמאיימים לתבוע אותי,
ובמידה ולא אקבל הסבר או ביטול חשבונית, אפנה אף אני לכל מי שרק אוכל, לכלבוטק , לעיתונות, לאינטרנט ובסופו של דבר גם לתביעות קטנות,אין לי שום כוונה לשלם חוב שלא שלי .

לא יתכן שהחברה שלכם תנהג כך ברישול, ובחוסר אנושיות לזולת.
מחכה לתשובה מהירה תוך 24 שעות
בברכה
אסתר 0526860611
עוגמת נפש סוג הנזק :
חזרה עם הסבר ללקוחה+ביטול קנס פתרון נדרש :

013 ברק שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה