פרטי התלונה

תלונות 013 ברק

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הפסקת שירות ללא תיאום נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
היום (21/6 ) לאחר שגלשתי באינטרנט באופן חופשי כל היום בתאום לא הצלחתי להתחבר לרשת, מתברר ש013 החליטו שהם עושים אימות סיסמא ולצורך כך הם חסמו את הכניסה לאתר.
כשהתקשרתי לתמיכה התכנית לקח להם רבע שעה לענות ובנוסף העבירו אותי 4 איש עד שטיפלו בבעיה , השיחה הסתכמה בחצי שעה של דיבור על חשבוני מהסלולר.
תלונתי היא בכך שמכוון שאני לקוח פעיל שמשלם כסף היו צריכים לתאם איתי מראש או לכל היותר ליצור עימי קשר ולא פתאום להפיל עלי הוצאה שלא תכננתי.
מה גם שיש דרכים אחרות שאפשר לאמת סיסמא ללא צורך בניתוק מהרשת.
אני לחברה הסלולרית אשלם בכל מקרה , ולנותן השירות גם , כך יוצא מצב שבשביל לגלוש שלמתי גם לחברה סלולרית גם לנותן שירותי התכן וגם למפעיל.
יש לציין שבקשתי פיצוי על העוול שנגרם לי והם סירבו .
כספי סוג הנזק :
רוצה שיפצו אותי , ( אם אני הייתי חייב להם אפילו אגורה הם היו יודעים לדרוש) פתרון נדרש :

013 ברק שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה