פרטי התלונה

תלונות 013 ברק

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
ניתוק מהשרות נושא התלונה:
מנהיימר יעקב שם/כינוי:
‏יום רביעי ‏24 ‏פברואר ‏2010 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
חיפה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בתאריך 24/2/10 שוחחתי עם נציגה מהחברה הואיל ואני לקוח ותיק.בקשתי לברר האם אני בתקופת התחיבות נעניתי שלא , תשובה זו ניתנה גם לבת זוגי ואף קבלתי הצעת מחיר למסלול הכולל התחיבות. לאחר בדיקה החלטתי לא להמשיך להיות מנוי בחברה ובאותו יום עברתי להיות לקוח בחברה מתחרה. כשעה לאחר השיחה התקשרתי שנית ל013 ובקשתי להתנתק מהשרות ואז נאמר לי שאני בתקופת התחיבות מזה כשבועיים ועלי לשלם את התשלום עד תום השנה על מנת להתנתק מהשרות. מאז שוחחתי פעמים נוספות עם נציגים ומנהלים בחברה, לטענתם הנציגה הראשונה עמה שוחחתי היתה חדשה וטעתה בכך שאמרה שאיני בהתחייבות, הדבר נבדק בהקלטת השיחה ואומת ע"י מנהלת בחברה. מאז תאריך זה אני מקבל דרישות שונות לתשלום חוב לחברה. כמו כן ברצוני לציין שפניתי לבדיקה האם אני בהתחייבות הואיל ואני חולה נפש , מאובחן, נכה 100% וסובל גם מבעית זיכרון ,באותה תקופה הייתי במצב לא יציב .
כספי סוג הנזק :
זיכוי מתאריך 24/2/10 פתרון נדרש :

013 ברק שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה