פרטי התלונה

תלונות 013 ברק

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מסירת פרטים לא נכונים לגבי עלות שרות ה CALL BACK של ברק וגביית 700שח נושא התלונה:
בן שלום רותם שם/כינוי:
‏יום רביעי ‏28 ‏ספטמבר ‏2005 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
לקראת סוף חודש ספטמבר יומיים לפני טיסה לטיול בחו"ל, יצרתי קשר עם ברק 013 לאחר שקיבלתי עם כרטיס האשראי שלי, הטבה לשימוש בגלובל כארד שלהם.
דיברתי עם דיקלה מהמכירות והתעניינתי לגבי השימוש בכרטיס מחול לארץ, דקלה הציעה לי הסדר עדיף..כלומר זול יותר..שניתן להשתמש בו גם בסלולרי.
שרות CALL BACK...הרעיון פשוט ומוכר..ובאמת נח..כשביררתי לגבי מחירים..הסבירה לי דקלה שישנה עלות..לדקת שיחה של 2.2 שח (בערך)..שאני משלם לברק בעבור שמוש בשרות זה.. ובנוסף ישנה עלות של שיחה מקומית.. על שיחה נכנסת..שאני יחוייב על פי ההסדר שיש לי באורנג'..
פה דקלה טעתה ובגדול... העלות היא על שיחה נכנסת לחו"ל....
אני חייב לציין שאני לא פראייר..ומכיוון שהבנתי שכפי שהיא הסבירה לי המחיר הוא אטרקטיבי..משימוש סטנדרטי במכיר אורנג בחו"ל.. עשיתי עם דיקלה ברור מלא..כולל דוגמא על כמה אני משלם לשיחה מקומית בארץ..ומה המשמעות על העלות.. והיא הסבירה לי אפילו את "הטכנולוגיה" שמאפשרת לשלם של שיחה נכנסת בחו"ל כאילו אני בארץ...
בסופו של דבר..קיבלתי מאורנג חיוב.. של כ 700 שח על השיחות הנכנסות ...כמובן מעבר לתשלום ששילמתי לברק...
ומאז....4/12 התקשרות ראשונה לברור העניין עם אוקסנה..שאמרה שיש הקלטות..(מעולה מבחינתי..) ואסתי המנהלת תבדוק ויחזרו אלי עם תשובה.. מאז עוד 3 טלפונים.. וכל פעם..עדיין בודקים..אסתי עסוקה..וכו'...
..כדי שיהיה ברור..כשהייתי בחול הגיע אלי הביתה פרוט התקנון..(מאוחר מידי בשבילי)...
לטיפולכם....הלוואי..שתוכלו לעזור
ותודה מראש
כספי סוג הנזק :
החזר העלות של השיחות הנכנסות בעת שהותי בחו"ל על פי פתרון נדרש :

013 ברק שירות לקוחות

, תגובה:
אחראי פניות לקוחות שם ותפקיד:
שלום רב,


הנדון: פנייתו של מר רותם בן שלום
תגובה:
• לא נמצא בסיס לטענותיו של מר בן שלום, הנוגעות להטעייתו לכאורה ע"י נציגת המכירות.
• בכל הנוגע לטענתו, על כך שמנהלת הצוות בשרות הלקוחות לא שבה אליו, אין לי אלא להתנצל על כך ולהבטיחכם, כי המדובר במקרה חריג, שסיבותיו תיבדקנה.
• ללקוח הוצע מגוון של מחוות שירותיות, לפנים משורת הדין, אך, לצערי, הוא סרב לכולן.
בברכה,
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה