פרטי התלונה

תלונות 013 ברק

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הטבת גניבה נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
התקשרו אלי בכדי לתת לי "הטבה" חד פעמית של 3 חודשי גלישה חינם,ואינה כרוכה בתשלום
המוקדנית טענה שזה צ'ופר וללא התחייבות וזאת מבלי לציין כי לאחר השלושה חודשים יהיה עלי לנתק את ההתחברות ובאם לא אעשה זאת יתחילו לגבות ממני 45 שח' בכל חודש. הועברתי במשך למעלה משעה ובמשך 3 שיחות מורטות עצבים ממוקדנית למוקדנית כיוון שכל אחת מהן טענה שאין באפשרותה לבטל לי את ההטבה כי אין לה סמכות. חרף כל בקשותיי לדבר עם מישהו שכן יוכל לבטל לי את ההטבה כל פעם העבירו אותי לעוד מוקדנית שטוענת שהיא ללא כל סמכות. מה שמעניין שלכולם שם יש סמכות לצרף לקוחות אך כשמדובר בביטול לאף אחת אין סמכות. זו שערורייה ולא הפעם הראשונה שאני שומעת דברי שקר וכזב מהחברה הזו. כמובן שבעתיד אין לי רצון להמליץ או להיות מנויה של החברה. מאוד חשוב לציין שיש לנו בעוד כתובת מנוי של החברה וגם שם יש חיובי יתר לשווא (כבר סיפור אחר..). כולי תקווה שאחרי תלונה זו מישהו שם יואיל בטובו לבטל את המנוי הזה ולהפסיק לגנוב כסף מלקוחות.
עוגמת נפש סוג הנזק :

013 ברק שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה