פרטי התלונה

תלונות 013 ברק

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
גבית כספים מעל המוסכם נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏21 ‏ספטמבר ‏2010 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
ב21.9.10 חדשתי את ההתקשרות עם חברת 013. נקבע שהעלות החודשית תהה 41 ש"ח כולל אנטי ווירוס וספאם.
בחודש 10/10 גביתם 48 ש"ח
11/10 גביתם 52 ש"ח
12/10 גביתם 49 ש"ח.
ב28.10.10 שוחחתי עם נציג בשם מני שטען שהתשלום הנוסף הוא עבור אנטי וירוס וספאם. בקשתי לשוחח עם מנהל והובטח לי שישובו אלי תוך 72 שעות, מה שלא קרה.
ב22.11.10 שוחחתי עם נציג בשם גיל, שהבטיח גם הוא שיחזרו אלי תוך 72 שעות, גם זה לריק.
הבדיקה לאחר חידוש ההתחייבות הובילה אותי לבדוק את הגבייה בעבור שנת 2009-2010 והסתבר לי שגם בשנה זו גביתם מעל הסכום שנקבע מראש בהתחייבות (29.95 ש"ח לחודש).
בשיחותיי עם הנציג נאמר לי במפורש שזו בעיה שלי שלא שמתי לב לגבייה הגבוהה והוא הסכים לפצותי שלושה חודשים לאחור בלבד (7-9/10).
עד היום לא חזרו אלי ומאחר וראיתי כי הגביה הגבוהה היא שיטתית, אני לא מוכנה לוותר על הגביה המיותרת החל מתחילת ההתקשרות.
בזבוז זמן ועוגמת נפש סוג הנזק :
החזר כספי פתרון נדרש :

013 ברק שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה