פרטי התלונה

תלונות 013 ברק

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב על שירותים שלא הוזמנו נושא התלונה:
אזור חיפה אזור:
תיאור הבעיה:
הנני לקוח של שרותי האינטרנט של חברת 013 נטוויז'ן כבר מספר שנים וסה"כ אני מרוצה מן השרות של החברה. אבל המקרה שקרה בחודש האחרון גרם לי לשקול ברצינות להתנתק.
לפני כשבועיים קיבלתי חשבונית בדואר ובא להפתעתי הרבה גיליתי כי מה31.10.2011 מחייבים אותי על "שרות הבטחה מנוהל" ו"הגדלת תיבת הדואר". מיד התקשרתי לשרות הלקוחות ושאלתי לפשר החיוב, הנציגה בשם אינה ענתה כי מצוין לה במערכת כי הסכמתי לשירותים אלה בשיחה טלפונית מול נציג בשם אלמוג. הסברתי לה שאיני זוכר שיחה זו ויתרה מכך אין סיכוי שהיתי במודע מסכים לשירותים אלה כי אין לי שום צורך בהם, יתר על כן הסברתי שהיא יכולה לראות כי מעולם לא השתמשתי בתיבת הדואר של נטויז'ן ולכן בטח ובטח שאין לי צורך בתיבה מוגדלת. הנציגה אכן ניתקה אותי מהשירותים הנ"ל אך לבקשתי להחזר הכסף שחויבתי בו לא בצדק הנציגה אמרה שהיא חייבת לבדוק את הקלטת השיחה ותחזור עלי תוך 4 ימי עסקים. בפועל היא חזרה עליי אחרי מעל לשבוע ב 6.1.2012 והשאירה לי הודעה קולית שהיא הקשיבה להקלטה ובאמת הסכמתי לרכישת השירותים הנ"ל. מיד התקשרתי לשרות הלקוחות והסברתי לנציגה כי אין שום סיכוי שהסכמתי לשירותים הנ"ל ואני דורש להחזיר לי את הכסף או לחילופין לתת לי אפשרות לשמוע את ההקלטה שבה אני מסכים לשירות. הנציגה הסבירה כי אין ביכולתה לעשות אף אחד מהדברים שביקשתי והפנתה אותי למחלקת קשרי לקוחות. במחלקת קשרי לקוחות ענה לי נציג בשם מיכאל אשר הציג עצמו כנציג בכיר וביקש שאספר לו שוב את פרטי תלונתי, שאלתי אותו האם הוא האוטוריטה העליונה שעמה ניתן לדבר מכיוון שאין ברצוני שוב לספר את הסיפור רק כדי שיעבירו אותי לנציג אחר, מיכאל התחמק מתשובה לשאלה זו ודובב אותי שוב לחזור על כל הסיפור ובסופו של דבר שוב העביר אותי הפעם לנציג בשם טוני. לטוני אמרתי שאני מוכן לדבר רק במקרה שיבטיח לי כי איתו נסיים את הסיפור ולא אועבר לנציג אחר, לאחר שטוני הסבר לי שהוא נציג בכיר שוב גוללתי בפניו את הסיפור. הוא התנצל בשם החברה והנציגים ושאל מה אני רוצה. עניתי לו שהעניין הינו יותר עקרוני מאשר כלכלי ומכיוון שאני בטוח שלא יכולתי להסכים להצטרף לשירותים המיותרים הנ"ל אני מבקש שייתן לי להאזין להקלטה או לפחות יאזין בעצמו להקלטה (הוא נשמע לי אמין בזמנו) ולאחר מכן יחזיר לי את התשלום עבור השירותים. טוני ביקש ממני להמתין מספר דקות וכשחזר אמר שאין באפשרותו להקשיב להקלטה ואני אוכל לקבל את ההקלטה רק דרך ביה"מ, אך מי שהקשיב הבטיח לו כי "השיחה היתה רגוע" ולכן גם אין באפשרותו להחזיר לי הכסף. הוא הציע לי כל מיני חבילות מוזלות אך הסברתי לו כי אינני מוכן שיגנבו ממני ולאחר מכן יגידו שאני שקרן ואמרתי לו שכנראה ארצה להתנתק אך מכיוון שהיום יום שישי וכנראה לא אספיק להתחבר דרך חברה אחרת ביקשתי שיחזור עליי בתחילת השבוע על מנת שאתן לו הוראת ניתוק. ברגע זה גישתו השתנתה, והוא אמר לי שאם אני רוצה להתנתק יהיה עליי להתקשר שוב לשרות לקוחות. הסברתי לו שאני נמצא על הקו כבר כשעה וחצי ועלות השיחה הינה כבר מעל כל הנושא המדובר. הוא מנגד אמר כי אין הוא יכול להבטיח שהוא או מישהו אחר יחזור עליי וסיים את השיחה.
לסיכום, חויבתי במשך כחודשיים עבור שירותים שמעולם לא רכשתי, בזבזתי שעה וחצי וכ60 ₪ על שיחה עם נציגי החברה, ואף אחד לא היה מוכן להתחייב כי אכן נרכשו השירותים כדין עם בדיקת זהות הרוכש או לחילופין לזכות אותי בתשלום.
כספי סוג הנזק :
הצגת הוכחת הקניה או זיכוי ופיצוי פתרון נדרש :

013 ברק שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה