פרטי התלונה

תלונות 013 ברק

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תשלום על שירות שהלקוח לא קיבל. נושא התלונה:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
לפני כשבועיים פניתי לחברה 013 נטוויזן על מנת לברר תשלום חודשי, בשיחה עם הנציגה התברר שברגע שהתחברתי לאינטרנט(ספק) דרך 013 הם גובים ממני תשלום עבור שירות שאני לא ביקשתי ומעבר לזה שלא ביקשתי שילמתי על שירות שבכלל לא קיבלתי הנציגה אמרה שזה לא בסדר באמת שהיא תבקש בקשה לשמיעת ההקלטה ועד 48 שעות היא חוזרת אליי.
הנציגה אכן חזרה בטענה שבמקרה השיחה הזאת ספציפית לא הוקלטה ובמקרה כזה תמיד נוטים להאמין לנציג ולא ללקוח היא אמרה שהיא ברגע זה מנתקת אותי מהשירות וכ"מחווה" היא תזכה אותי רטרו על חודש שעבר..התשובה שלה לא סיפקה אותי והיא העבירה אותי לשימור לקוחות 45 דק חיכיתי על הקו וכמובן שלבסוף ניתקו לי את השיחה ואף אחד לא טרח לחזור למרות שהיא אמרה שאם השיחה תתנתק יחזרו אליי. מאז יצרתי קשר עוד פעם והנציגה שוב הבטיחה שיחזרו אליי בהקדם והיא אפילו אמרה שהיא תתקשר אליי אישית ותוודא שקיבלתי מענה, וכמובן אף אחד לא חזר. השירות\יחס פשוט גרוע ..ניסיתי להתקשר עוד פעם והפעם במטרה להתנתק מהם לחלוטין גם מהאינטרנט, וחיכיתי שעה על הקו וכמובן ששוב ואין מענה.והחשבונית האחרונה שקיבלתי כמובן הייתה ללא זיכוי פשוט התעלמות שאין לתאר.. ההרגשה שהחברה הזאת נותנת פשוט לא להאמין מזלזלים בלקוח הם לוקחים כסף סתם ככה ואפילו לא טורחים לספק תשובה\מענה ללקוח פשוט בושה!
בזבוז זמן,זילזול וכמובן כספי. סוג הנזק :

013 ברק שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה