פרטי התלונה

תלונות 013 ברק

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
טעויות בחיובים נושא התלונה:
ברוין ורד שם/כינוי:
‏יום שישי ‏10 ‏ספטמבר ‏2010 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
התחברתי לקו הטלפון של 013 ב11.9.2010 ומאז ועד היום כל הזמן יש טעיות בחיובים.
שוחחתי עימם מספר פעמים וכל פעם הבטיחו לתקן את הטעות ע"י כך שיזכו אותי ויודאו שבחודש הבא הטעות לא תחזור.
לצערי כלל חודש לא רק שלא מזכים אותי אלה ממשיכיםלחייב אותי בעודף.
לאחר שכתבתי באתר זה תלונה לפני מספר חודשים חזר אליי מנהל בשם עופר שהבטיח שהטעות תתוקן ולא תחזור שוב.ושאני אקבל את הזיכויים המגיעים לי.
לצערי חודש אחרי אכן היה תקין ומיד לאחריו שוב חזרו הטעויות.
התקשרתי פעמיים וביקשתי לךהתנתק הבטיחו לי שיחזרו אליי ממחלקת הניתוקים אך כמובן שאף אחד לא חזר.
כתבתי אימיילים למחלקת השירות כולל קובץ אקסל שמפרט את הטעטיות וכמובן שאף אחד לא חזר אליי למרות שהם מבטיחים לחזור תוך 3 ימי עסקים.
נא עיזרו לי בדחיפות אני כבר לא יודעת מה לעשות........
בברכה
ורד ברוין.
ועוגמת נפש סוג הנזק :
החזר הכספים וניתוק פתרון נדרש :

013 ברק שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה