פרטי התלונה

תלונות 013 ברק

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
לא אושר לי שאכן ביטלו את הקשר ביננו לפי בקשתי ולא מצליח לסגור את החשבון ביננו נושא התלונה:
אזור חיפה אזור:
תיאור הבעיה:
אני ואשתי היינו מנויים על שני קווים בחברת נטוויז'ן 013 וביקשתי להתנתק בסוף דצמבר 2011.בקו אחד לטענת החברה יש לי יתרת חוב ובשני יש לי יתרת זכות.
הם מטרידים אותי בעיניין יתרת החוב ומתייחסים לנושא כאילו אני ממשיך להיות מנוי שלהם ונותנים לי אופציות לתשלום.
בעיניין היתרת זכות הם טוענים שיזכו אותי בעתיד בעוד אני הודעתי על ביטול ההתקשרות אתם. וסגרתי את חשבון הוויזה ממנו נמשכו התשלומים. בשיחות שקיימתי עם הנציגים השונים כל פעם מפנים אותי למישהו אחר וכשמעבירים את השלוחה אף אחד לא עונה. בזבוז של שעות בשיחות עם נציגים שאין להם סמכות מינימלית.
ביקשתי לקבוע פגישה כדי לסגור את הנושא ונמסר לי שלא ניתן ואין עם מי להפגש בנושא. פשוט תשלם את החוב ותנהג בהתאם להנחיות שלנו(013).
אני שלחתי להם הן פקסים והן מיילים בנושא וזכיתי לקבל מהמענה האוטומטי מספר ייחוס לפנייה שלי בו נאמר שיחזרו תוך שלושה ימים מה שכמובן לא קרה.
חברת נטוויזן 013 ממשיכה לשלוח לי במייל חשבוניות שלא ניתן לפתוח אותן וגם על זה הגבתי וביקשתי שישלחו את תוכן החשבונית בצורה פתוחה או סרוקה כך שאוכל להבין מה אני מקבל. בקיצור אני לא מצליח לסגור את הנושא ואין בצד השני מישהו בעל סמכות שניתן לסגור איתו את כל הקיזוז הנדרש מיתרת הזכות ומיתרת החובה בשני הקווים וברור לי שאם אשלם את החוב ידרש זמן רב עד שאראה את המגיע לי מיתרת הזכות, אם בכלל.

013 ברק שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה