פרטי התלונה

תלונות 013 ברק

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
ניתוק של קו הטלפון הביתי נושא התלונה:
ליסקוביץ' מיכאל שם/כינוי:
אזור הדרום אזור:
נחומח 1 חיפה כתובת:
חיפה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שלום רב,

בתאריך 10/02/12 התנתקתי מקו הטלפון הביתי של ברק נט ויזיון עקב התנתקות של הקו כל פרק זמן. ונאלצתי כל הזמן להתקשר מהפלאפון ולסדר את הקו בחזרה אני כבר לא מדבר על זמן המתנה של לפחות רבע שעה בכל פעם. כמו כן הקו עצמו לא היה נקי וכל הזמן מלווה ברעשים.

הבעיה היא: לאחר 10 ימים אחרי הניתוק מהקו ביתי קיבלתי מכתב בו היה מצויין שאני חייב להחזיר את הציוד באופן עצמאי לסניף של נט ויזיון אשר נמצא בחיפה כאשר אני גר באשדוד וזה אני אמור לעשות תוך 14 ימי עסקים ואם לא, החברה תחייב אותי ב-250 ש"ח. לאחר התקשרות לטלפון המצויין במכתב שקיבלתי אמרו לי שאני חייב לשלוח את ציוד בדואר על החשבון שלי.
כאשר שאלתי האם מישהו המנציגים מאזור אשדוד יכול להגיע ולאסוף את הציוד נתקלתי בתשובה שלילית, בטענה שאין אף נציג באזור. נשאלת השאלה: איך כאשר הזמנתי את הקו הביתי הנציג היה בבית שלי פחות מ-24 שעות. איפה הנציג הזה?
כאשר שאלתי האם אני יכול לדבר עם אחד המנהלים נקלתי בפעם השניה בתשובה שלילית בטענה שאין אף מנהל (השיחה היתה ב 16:10) נשאלת שאלה שניה: כאשר התחברתי לקו ביקשתי לדבר עם אחד המנהל כדי לברר איתו כמה פרטים ומייד הועברתי בלי לשאול שום שאלה נוספת מצד הנציג.

אני ברמה האישית מאוד נפגעתי מכיוון שזה לא יתכן כשרוצים להתחבר לנט ויזיון אז החברה מוכנה לעשות הכל וכשרוצים להתנתק אז החברה עושה זאת בצורה הכי גרועה שרק יכולה להיות עבור הלקוח.

איך קורה דבר כזה בחברה שמכבדת את עצמה?

אני מבקש לטפל בבעיה שנוצרה באופן רציני ויסודי ושנציג של החברה יגיע ויאסןף את הציוד. כמו כן הייתי מאוד רוצה שאחד המנהלים יחזור אליי ויענה לי על השאלות שכתבתי.

תודה
עוגמת נפש,בזבוז של הזמן שלי סוג הנזק :
ניהול שיחה בנושא עם אחד המנהלים פתרון נדרש :

013 ברק שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה