פרטי התלונה

תלונות 013 ברק

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מנוי אינטרנט בהקפאה בחב' ברק 013 וגובים כסף כל חודש.... נושא התלונה:
אברמוב רותי שם/כינוי:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
שלום רב בחודש יוני 2011 נהרס לי המחשב, התקשרתי לברק 013 להקפיא את המנוי . הם אמרו לי שכל חודש בחודשו אתקשר כדי להקפיא, ואז לא יחייבו אותי,מה שבפועל לא קרה.. כל חודש המשיכו לחייב כרטיס אשראי וכל חודש אני מוצאת את עצמי מתקשרת לברק וצועקת עם הנציגים, וכל שיחה אומרים לי משהו אחר, עד שאני מבקשת לדבר עם מנהל/ת, חוזר אלי מנהל מסכם עימי משהו ומסכים עם כל מילה שלי, מבטיח לי שבחודש הבא מזכים את כרטיס האשראי שלי ושהכל יהייה בסדר...
ושוב תחילת חודש ושוב חיוב בכרטיס אשראי ושוב אני מקפיאה לחודש נוסף.. ושוב מריבות ושוב מנהל.. ככה במשך חודשים רבים. בינואר האחרון דיברה איתי מנהלת בשם אורטל וסיכמה עימי שאכן יש לזכות את כרטיס האשראי שלי ב 300 ש"ח בערך...וביטלה סופית את המנוי . ואז להפתעתי חשבון כרטיס האשראי שלי זוכה רק ב 18 ש"ח???? אני מתקשרת ב 11 למרץ לברר מדוע? והיכן עוד 300 ש"ח, ואז אמרו לי שאני שאני מחוברת לטלפונים ושיש לי חוב??? איזה טלפונים ואיזה חוב? ביקשתי שוב לדבר עם מנהל העבירו אותי למנהל בשם אלכס שלא נתן לי תשובות מספקות ולא מקצועיות, ביקשתי ממנו שישמע הקלטות של שיחות , ויקרא סיכומים שהיו לי במהלך כל החודש,ואז שיחזור אלי, הוא אמר שאין לו מה לחזור ושעולה לי להתנתק,וכו... למרות שאמרתי לו שכל חודש, מחודש יוני 2011 אני נמצאת איתם בסאגה מתמשכת..שום דבר לא עזר!
כספי סוג הנזק :
להחזיר לי את כספי +פיצוי על כל הטלפונים ועוגמת נפש פתרון נדרש :

013 ברק שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה