פרטי התלונה

תלונות 013 ברק

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות מזעזע בברק נושא התלונה:
אזור אילת אזור:
תיאור הבעיה:
אני לקוחה של ברק מנובמבר ומתברר שהם בכלל לא חייבו אותי עד עכשיו (עד שהתקשרתי)!

המתנתי לשירות , אחרי כל ההודעות הקוליות המעצבנות, מעל 4 דקות!
קיבלתי נציג מעצבן עם מיליון שאלות, והרבה פחות תשובות...
סה"כ אורך השיחה מרגע החיוג: 20 דקות!
הפתרון שלהם הוא לחייב אותי בבת אחת על כל התקופה. כשסרבתי בתוקף אמרו לי לפנות למחלקה פיננסית, ולא הסכימו לקשר ביננו.
ממש שירות מזעזע!
סיימנו את השיחה בזה שמנהל של הנציג צריך להתקשר אלי ואני עצבנית, מיום חמישי, עדיין לא חזרו אלי ואני בספק אם יחזרו אלי בכלל.

אין שום סיבה שלקוח ישלם על הטעות של חברת האינטרנט!
ועוגמת נפש סוג הנזק :
פנניה מברק, התנצלות, חיוב הדרגתי וחלקי ולא בבת אחת פתרון נדרש :

013 ברק שירות לקוחות

, תגובה:
אחראי פניות לקוחות שם ותפקיד:
•גב' ברקוביץ' אכן לא חוייבה בעבור השירות, בו היא משתמשת. אנו מודים לה, שהתריעה בפנינו על כך. תגובה:
•בנוגע לשירות, שניתן לה על ידי הנציג, יצויין, כי מטרת שאלותיו הייתה לזהות את הלקוחה כבעלת המנוי. צר לי, באם שאלותיו המקצועיות גרמו ללקוחה לחוסר נוחיות.
•לעצם נושא החיוב, הוסכם, כי חובה של הלקוחה נפרס למספר תשלומים, לנוחיותה.
•לשמחתי, נפתר הנושא לשביעות רצונה של גב' ברקוביץ'.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה