|
|
|
|
|
|
חיוב בגין שירות שלא ביקשתי |
נושא התלונה: |
אזור הדרום |
אזור: |
תיאור הבעיה:
החשבון החודשי לא תאם את החבילה שכדכנתי, לכן פניתי לנטוויזן ואז נאמר לי שיש לי חבית חול. מעולם לא הציעו לי חבילת חול, בכל מקרה ביקשתי שהשירות ינותק ושיתבצע החזר כספי. אתמול לאחר שלושה שבועות שוב חוייבתי לא לפי החבילה ומיותר לציין שגם הזיכוי לא התעדכן . התקשרתי שוב ונאמר לי שבשיחה הקודמת נותק השירות אך לא מגיע לי זיכוי. לאחר הבהרה לנציגה שציה שהיא חייבת לזכות אותי או להוכיח לי שביקשתי חבילת חול קיבלתי תשובה של זה בטיפול ויתעויעבור לבדיקה שיכולה לקחת עד כחודש. מדהים שלחייב אותי בטעות לוקח יום ולקבל תשובה על זיכוי לוקח לי שבועות..ממתי לחברות יש אפשרות להשתמש בכרטיס אשראי שלנו כפי שבא להם ואני צריכה להיאבק על מנת קבל את הכסף המגיע לי בחזרה
|
ועוגמת נפש |
סוג הנזק : |
|
|
|
|
|
|
|
013 ברק שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|