פרטי התלונה

תלונות 013 ברק

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב שגוי וסירוב לקיום הסכם נושא התלונה:
‏יום שני ‏20 ‏מרץ ‏2006 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
תיאור הבעיה:
בערב יום ב' 13.3.06 שוחחתי עם נציגה בשם פזית, שהסבירה לי על חיוב שיחות לסלולרי בפולין (1.19 ש"ח לדקה ו2.5 דמי מנוי) מהבית ומהסלולרי שלי. סגרתי את העיסקה עם חיוב אשראי, וביום ג' 14.3.06, יום ה' 16.3.06 ויום ו' 17.3.06 כבר ביצעתי שיחות לחו"ל. ביום א' התקשרתי לבדוק על כמה עומד כבר סכום החיוב, ונאמר להפתעתי שאני כלל לא לקוחה, ולכן אין לי מחירי מבצע. נציגת המכירות אמרה לי שאין בעיה, וקודם כל היא תעשה לי מנוי, ואחר כך תחזיר אותי לשירות הלקוחות שיחייבו רטרואקטיבית בסכום הנכון, כי זו טעות שלכם. העבירו אותי לשירות לקוחות, וענה לי שניר, אולם מערכת המחשבים קרסה, והם לא יכלו לראות במה המדובר, אולם אף הוא אמר שאין בעיה והעניין יטופל. הוא ביקש שאתקשר מאוחר יותר, והתקשרתי, אולם אחרת ענתה שעדיין לא היה ניתן לעזור לי בשל הקריסה הנ"ל. ביום ב' בבוקר שוב התקשרתי, והפעם נראו הפרטים שלי על המסך. לאחר המתנה שח עשר דקות ענתה לי לאה שבמכירות הטעו אותי, ואין כזה דבר חיוב רטרואקטיבי, והיא פנתה לאחראית שלה, מעיין (ושוב המתנתי עשר דקות), שסירבה בתוקף בלתי מוסבר למצוא פתרון, על אף שנאמר לי ע"י לאה, שהיא ניסתה להסביר לה במה המדובר, שאין זו אשמתי, אך אין מה לעשות, כי אין לכך תיעוד על המסך. איך ייתכן שאני משוחחת עם נציגים ואנשי שירות לקוחות, שידם הימנית אינה יודעת מה ידם השמאלית עושה?! איך ייתכן שלא עומדים בהסכמים?! הסכם בע"פ טלפוני הוא ככל הסכם שבכתב! מדוע עשו לי מנוי חדש, אם לא שינו לי רטרואקטיבית את החיוב?! אני מצפה לשינוי הגישה, להחזר כספי ולחיוב נאות, הרי זו טעות מערכת המחשבים ש ל כ ם !!!
כספי סוג הנזק :
חיוב כספי כמוסכם כלקוחה ב1.19 ש"ח לדקה. פתרון נדרש :

013 ברק שירות לקוחות

, תגובה:
אחראי פניות לקוחות שם ותפקיד:
ראשית, ברצוני להתנצל בפני גב' ברנשטיין, על העיכוב בטיפול בה. תגובה:
שוחחתי עם הלקוחה ועדכנתי אותה על החלטתנו לזכותה על הפרשי התעריפים. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה