פרטי התלונה

תלונות 013 ברק

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב במשך כשנה על אספקת אינטרנט ללא הזמנת השירות מהצרכן נושא התלונה:
ברקן דוד שם/כינוי:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
013 - נטויז'ן - או איך "מגייסים" לקוחות.. סיפור מהחיים.

נציגה של נטויזן התקשרה יום אחד אלינו כדי לגייס אותנו להיות מינויי אינטרנט.
השבנו כי נשקול את הצעתה ואם נחליט לקבל את ההצעה נחקשר ונודיע.

ברור קצר אצל ספק האינטרנט הותיק שלנו (בזק בי."ל) הניב עיסקה משופרת ושכחנו מהענין.

כעבור כשנה שמנו לב כי נטויזן מחייבת אותנו עבור אינטרנט מדי חודש בחודשו מבלי שניתן דעתנו, שכן איננו נוהגים לבדוק חשבונות בסכומים קטנים, מה עוד שאנו לקוחות של נטויזן לגבי טלפון (גם בחו"ל וגם בארץ).

סברנו לתומנו כי נפלה טעות וכי ניתן יהיה לתקנה בשיחת טלפון ולקבל זיכוי כספי התואם את החיוביים.

כעת התחילה מסכת תלאות שבה למדנו כי מושגינו על שירות, אמינות, הגינות שונים לגמרי מאלה של נטויז'ן:

1. למוקדני שירות לקוחות ולשאר נציגי החברה עימם עלה בידינו לשוחח, שכולם מסרבים להזדהות אלא רק בשם פרטי,
אין כל סמכות להחליט או שהם חוששים לעשות זאת. סמכותם מאפשרת להם לשמוע את הלקוח בלבד ולבקשו להמתין לברור ולמענה. בכל מעבר מנציג לנציג מבקש הלקוח לפרט את הבעיה מחדש.

אין מצב בו הלקוח יכול לשוחח עם בעל סמכות לשקול ולהחליט. אם יש כאלה בחברה הרי שהם מוגנים
מאחורי חומות של מוקדנים ומפקחים שחוסמים כל דרך אליהם.

. 2. אין ברשות החברה שום הסכמה מאתנו לגבי ההצעה לספק לנו איטנטרנט, לא בכתב ולא בהקלטה.
האסמכתה לחיובינו החודשיים הינה רישום במחשב שלהם שרשמה אותה נציגה שהתקשרה אלינו עם הצעתה
המפתה. העובדה שלא קיבלנו ולא אישרנו את אותה הצעה – אינה רשומה, כמובן.

יתר על כן - ברשות החברה פרטי כרטיס אשראי שלנו לחיובים עבור שיחות טלפון – בלבד.
מעולם לא קיבלו מאיתנו הרשאה לעשות שימוש בפרטים אלה לצורך חיובים אחרים כלשהם !!!

האם כל הדרכים כשרות כדי לחדור לכיסנו ולחשבונות הבנק שלנו ?

3 מאחר שבמשך כל אותה תקופה שילמתי וקיבלתי אינטרנט מבזק בי"ל ולא מנטויז'ן, נאותה החברה, לאחר מספר
שיחות מרגיזות עם נציגות ,המסרבות להזדהות בשם מלא,. .להחזיר לי מחצית מהסכומים שגבו ממני .
בקשתי לקבל זאת במייל – אך סורבתי.. כמובן שמהכרות עם יושרה והגינותה של החברה התעקשתי
לקבל משהו בכתב ושוב נתבקשתי להמתין על הקו לבירור נוסף. לאחר שאותה נציגה קיבלה אישור
להעביר לי מייל קיבלתי אותו – עם תוספת המגבילה את ההצעה הנדיבה לשבוע בלבד ..
בזבוז זמן רב סוג הנזק :
החזר כספי מלא והתנצלות פתרון נדרש :

013 ברק שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה