פרטי התלונה

תלונות 013 ברק

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי עמידה בהתחיבות נושא התלונה:
‏יום שני ‏03 ‏יוני ‏2013 תאריך האירוע:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:
אני משתמש בשרת של חברת נט-ויזין. בשבוע שעבר התקשר נציג שלהם והציע לשדרג את מהירות הגלישה מ30 מגא ל100 מגא בתוספת של 10 שקלים לחודש. כמו כן נאמר שתמיד ניתן יהיה לחזור למהירות הגלישה הקודמת.
לאחר יומים, הסתבר, שמהירות של 100 מגא אינה מתאימה לצרכי, ובקשתי לחזור למהירות הגלישה הקודמת -30 מגא.
הדבר נעשה, אך חייבו אותי כמצטרף חדש לתכנית הגלישה וחייבו אותי לפי המחיר החדש (שהוא ב 5 שקלים גבוה (כמובן) מהמחיר הקודם.
אין זאת בעייה של מחיר התוספת אכן פעוטה. לא יתכן שאם החברה מציעה שידרוג שמתברר שאינו מתאים למחשב שלי, כאשר עלי לחזור לתכנית הקודמת, אני מתחייב במחיר גבוה מזה ששלמתי בעבר.
הבטחת שידרוג ובמקביל יכולת לחזור לתכנית קודמת והעלאת מחיר החזרה-נראה כהונאה.
עוגמת נפש סוג הנזק :
ביטול שידרוג המוצע על ידי החברה לא צריך להעלות את התשלום עבור המהירות הקודמת פתרון נדרש :

013 ברק שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה