פרטי התלונה

תלונות Pelephone (פלאפון)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חוסר טיפול זילזול השפלה וגזענות נושא התלונה:
‏יום שני ‏25 ‏נובמבר ‏2013 תאריך האירוע:
אזור ירושלים אזור:
דרך יצחק רבין 33, גבעתיים כתובת:
תלפיות קניון רב חן סניף חברה:
תיאור הבעיה:
אני לקוח בחברת פלאפון כ-15 שנים עם 4 מנויים .
הגעתי בתאריך הנ"ל ע"מ לתקן מכשיר שברשותי בשל תקלה שלא ניתן לשמוע בו במהלך השיחה ועוד תקלות קטנות.
קיבלנו תור בכניסה מספר A134 בשעה 10:45.לאחר כשעה וחצי של המתנה קראו לנו להגיע לעמדה פנויה . ניגשנו לפקיד ששמו איברהים וואסף תוך כדי שאני מנסה להסביר על הבעיה ניגשה אישה מהצד והחלה מדברת איתו בערבית והוא עונה חלה לוקח טפסים בעצם מטפל בה .( היה נראה כי הם מכירים כבר)
הייתי מופתע מהטיפול הנ"ל ושאלתי את האישה מה המספר שלה בתור ואז אמרה "לא משנה ,זה בסדר.."וזזה הצידה אז אמר לי נציג השירות "מה הבעיה שלך? מרגע לרגע אני מופתע ולא מבין אם זו מציאות או חלום.
אמרתי לו שאם זה התור שלה אז שיקבל אותה . אבל אין שום סיבה שתדחף לאחר שאני ממתין מעל כשעה וחצי .
הוא הרים את הטון דיבור ואמר כמין איום "אין בעיה, תגיד מה הבעיה שלך? מסרתי לו את הנייד ואמר לי תביא תעודת זהות. שאלתי ממתי דורשים ת.ז. ענה לי ממך אני דורש אם לא, לא תקבל שירות.
אני מגיש לו תעודה מזהה.
ואז אומר לי בחצי חיוך אין לך ביטוח למכשיר. אמרתי לו שלא יכול להיות הדבר מאחר שעשיתי מסלול הכל כלול וזה כולל גם ביטוח. הוא ענה נכון, אבל נציג השירות לא עשה Vברובליקה של הביטוח למרות שזה אותו התשלום. כל מה שנסתי להגיד הוא ענה בלגלוג ובזלזול , שעשכשיו אני בידיים שלו והוא יכול לשחק בי . בין לבן כמובן כהרגלו ניגש עוד בחור מהצד ללא תור, שהניח את ידו ליד הפנים שלי והחל גם הוא לדבר איתו בערבית שואל והוא עונה . הרגשתי מאוכזב מרמת השירות מאיכותו.
ביקשתי שיציג לי את החוזה ואמר לי כי אין לו אפשרות. ביקשתי את הפרטים של הנציג ואמר שוב בחצי חיוך. אני לא יכול תתקשר למרכז הטלפוני. ביקשתי את שמו ומספר הפלא שלו. בהתחלה אמר אין לי,ביקשתי את האחראי של החברה ושוב ענה תשובה מקוממת. אני הוא האחראי של כל החברה ואין לך למי לפנות כרגע אם תרצה אתה יכול להמתין עוד שעתיים להחלפת המשמרת. ולאחר מכן מסר לי רק ששמו זה כנראה דני מאחר ויש לי הרבה נציגים ואני לא יודע מי מהם טיפל בך. כלאמר גם למרות שהוא יודע בברור מי הנציג, כמו כן שהתשלום שלי כולל ביטוח סירב בכל תוקף לתת שירות ואמר שהוא יכול לצרף אותי לביטוח ובעוד מספר שבועות אני יוכל לגשת לתיקון. כשאמרתי לו כי אין לי שום אפשרות לנהל בנייד הזה שיחות ועבודה ושהתקלה של הסימון של הביטוח הייתה תקלה של הנציג .בסוף אמרתי לו עם שירות כזה אני לא יודע אם כדאי לי להשאר בחברה הזאת והוא אמר לי " אתה יכול לעבור לאיזה חברה שתרצה , וכרגע אתה תופס לי עמדה.
ברצוני לציין כי נפגעתי קשות מחברה כה גדולה ושמכבדת את עצמה, אני שנים רבות בחברה הנ"ל אבל החוסר מקצועיות והזילזול וחוסר איפתיה ושירות מתחת לכל ביקורת . נציג שלא ראה את טובת החברה וכמיצג חברה שלמה שהתגאה ועשה כאוות נפשו.
אני חושב שכשחברה של "פלאפון" בעלת שם. בחרה לשים נציג גזען שכל מי שדיבר ערבית נתן לו העדפה למרות שאינו בתור דבר פסול מאין כמוהו.

ממתין לתשובה .
ברוך ****050****602
קרית ארבע
עלבון סוג הנזק :

Pelephone (פלאפון) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה