פרטי התלונה

תלונות Pelephone (פלאפון)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות לקוי ופיצוי עלוב שגם הוא לא מומש נושא התלונה:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
אוקיי בואו נתחיל בזה שבחודש השמיני ה2005 אם אני לא טועה הלחתי לתקן את המכשיר שלי בערך השש פעמים, רק תחשבו על הדבר הזה שהוא הכי חשוב לנו.
ולאחרונה ב16.6.06 אני מקבל מכתב שבוא נאמר שאני צריך לשלם להם 41 ש"ח על הצלבת מכשירים ואני בכלל לקוח איזי (כרטיס שיחות) אז אחרי סופ"ש לא שקט בכלל הלכתי לנק' שירות וביררנו איתם יצא שמאחר והם לא אמרו כלום לאבא שלי על כך שגם הלקוח השני יצתרך לשלם גם, הוא ביצע את ההצלבה ושילם את הסכום הנדרש. נאמר לי בנק' השרות שאני יקבל תשובה בעוד יומיים והנציג כתב הכול. ביום חמישי (שזה 4 ימים אחרי) אני בא אליהים, מכיוון שהם הצורה הכי אלמנטרית לא חזרו אליי, ושואל מה קורה אם זה והם רצו שאני יחכה עוד זמן (ואני בן אדם מעוד עסוק אין לי זמן לשיגעונות שלהם) ולכן התעקשתי שזה יטופל במיידי !!! אחרי איזה 15 דק' לבסוף (סוף סוף) נאמר לי שאני לא צריך לשלם את זה, ולא הוצעה לי שום פיצוי איך שלא יהיה, ולאחר ששאלתי את הנציגה מהו הפיצוי שאני יכול לקבל על כול העניין, היא אמרה שהיא רק יכולה לתת לי 10 ש"ח לפלאפון (פיצוי לא הולם ומעליב ובכלל לא מספק). בנוסף אחרי כול התרחה שלי אני נדהם לגלות שאפילו בזה הם לא זיכו אותי.
עכשיו תגידו לי אתם איך לדעתכם חברה כזו עמורה להתקיים?!?!?!
כול מה שרק תרצו ממש הכול סוג הנזק :
אני רוצה פיצוי כספי הולם על הזמן, המאמץ, העצבים, ה פתרון נדרש :

Pelephone (פלאפון) שירות לקוחות

, תגובה:
תמר- אחראית פניות לקוח שם ותפקיד:
פניית מר פכטוב טופלה כבר על ידי נציגי חברתנו. בנוסף בעקבות פנייתו דרך האתר נעשו מספר נסיונות לאתר את מר פכטוב אך ללא הצלחה. לכל שאלה נוספת הנך מוזמן לפנות למוקד השרות הטלפוני של חברתנו 166* או 050-7077766.

בברכה
תגובה:
כנ"ל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה