פרטי התלונה

תלונות Pelephone (פלאפון)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
ניוד חזרה לפלאפון למורת רוחי תוך הבטחה שהניוד בוטל נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏26 ‏דצמבר ‏2013 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
דרך יצחק רבין 33, גבעתיים כתובת:
תיאור הבעיה:
בס"ד 03/01/14

הנדון – ניוד קו הטלפון חזרה לפלאפון בניגוד לרצון הלקוח
גלית *****ת"ז, 025****20


בתאריך 16/12/13 ניידנו את קווי הטלפון שלנו מחברתכם לחברה מתחרה (גיסי ואני).
חשוב לי לציין, שלפני המעבר, פניתי אליכם מספר פעמים והודעתי על כוונתי לעזוב לטובת חברה שמציעה עסקה טובה יותר. לצערי, נאמר לי שאין אפשרות להציע לי מחיר דומה.

במהלך השבוע האחרון פנו אלי נציגים משימור הלקוחות והציעו לי לחזור לחברתכם באותו סכום שהוצע לי אצל המתחרים.
סירבתי. זה כנראה לא נרשם אצלכם בשום מקום... כיוון שלמחרת או יומיים לאחר מכן, פנה אלי נציג נוסף והציע לי להתנייד בחזרה. לאחר שיקולים, הסכמתי וביקשתי שיצור איתי קשר בבוקר יום המחרת, על מנת שאבדוק שהכרטיס שלכם עדיין ברשותי.
למחרת, התקשר נציג אחר (השיחות שלכם אינן מתועדות?!) והציע לי לחזור לחברתכם....
כשהתקשר הנציג מהיום שקדם לו לוודא שהכרטיס אצלי, ביקשתי שהניוד יתבצע בחצות, כלומר בלילה שבין יום חמישי ליום שישי 26-27 בדצמבר.
הבחור הבטיח שהניוד יבוצע אך ורק לאחר שאכניס למכשיר את הסים שלכם ולא דקה קודם.
חזרתי ווידאתי איתו את העניין והובטח לי שיש לי אפשרות להתנייד מרגע השיחה איתו ועד למחרת בצהריים.

הצעה דומה קיבל גם גיסי במהלך השבוע מנציגת שימור לקוחות בשם אורית. גם הוא סירב.
אורית ביקשה ממנו שיקריא לה את הקוד שנשלח למכשירו וכך ניידה אותו ללא ידיעתו ולמרות התנגדותו!
גיסי הבחין בשעות שלאחר מכן שמכשירו דומם וכשניסה להתקשר הבין שאין לו קו.
רק בדיעבד הבין שאורית ניידה אותו למורת רוחו תוך גניבת דעתו וכשהכניס את הסים שלכם למכשירו, הפלא ופלא – יש קו!

אני אמנם לא סירבתי (בשיחה השניה שקיבלתי מנציג שימור הלקוחות) והבנתי מה משמעות הקראת הקוד שנשלח לנייד לנציג.
לאחר כמה שעות נמלכתי בדעתי וסיבותיי שמורות עימי.
פניתי אליכם ולאחר מספר פניות והמתנות ארוכות (שנמשכו כשעתיים) הצלחתי להגיע לנציגה בשם אפרת וביקשתי לבטל את הניוד.
אפרת הודיעה שהתהליך כבר בוצע וקו הטלפון ינוייד בדקות הקרובות ואולי אפילו בסיום שיחתי עימה.
לאחר כעסים והבהרות, שהרי הובטח לי שהניוד יבוצע רק ביוזמתי, עד יום המחרת בצהריים ע"י הכנסת הסים שלכם, הבטיחה לבדוק את הנושא ולחזור אלי תוך 30 דקות (אפילו לקחה מספר טלפון נוסף למקרה שהטלפון כבר לא יהיה זמין).
לאחר כ 50 דקות אפרת התקשרה ואישרה שהניוד בוטל!. וידאתי שוב ושוב ואף הקלטתי את השיחה עימה. הניוד בוטל!

לצערי, הולכתי שולל. רק קרוב לשעה 21:00 בערב הבחנתי שהטלפון שלי אינו זמין ושאין לי קו.
הניוד התבצע למורת רוחי, לאחר שהובטח לי שהוא בוטל.

כועסת, זועמת וחסרת אונים – שהרי אין עם מי לדבר בשעה כזו בחברתכם, הכנסתי את הסים שלכם על מנת לבצע שוב התניידות לחברה המתחרה (הרי צריך לקבל קוד בהודעת טקסט...) בעזרתו האדיבה של איש השיווק שלהם שהסכים להגיע אלי הביתה בשעה מאוחרת כדי לסייע לי.
למרבה הפלא, גם עם הסים שלכם לא היה לי קו.


אין לי מילים להביע את הכעס ואת עוגמת הנפש, ואני בהחלט מתכוונת להגיע עם תלונתי זו הלאה למשרד התקשורת.

בתאריך 29 בדצמבר פניתי לחברת פלאפון במכתב דומה שכלל גם את פרטיו של גיסי. יומיים לאחר מכן, פנו לגיסי בעקבות אותה פנייה וזיכו אותו עבור עוגמת הנפש בארבעה חודשים מראש.
אלי, למרבה הפלא, לא פנו.


עוגמת נפש סוג הנזק :
פיצוי הולם פתרון נדרש :

Pelephone (פלאפון) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה