פרטי התלונה

תלונות Pelephone (פלאפון)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
רמאות מכוונת של חברת פלאפון ממליצה לכולם לקרוא נושא התלונה:
אזור הדרום אזור:
דרך יצחק רבין 33, גבעתיים כתובת:
תיאור הבעיה:
במשך שנים ארוכות אני נמצאת בתוכנית עובדים של בזק שמחירי השיחות בו יקרות מאוד אך יש ביטוח חינם לטלפון כחלק מהתוכנית ולכן נשארתי בתוכנית, למרות השיחות היקרות. לפני כחודש שלחתי את הנייד לתיקון ולהפתעתי עם שובו גיליתי שחוייבתי ב199 שח עבור תיקון. זאת למרות שיש לי ביטוח חינם שאין בו השתתפות עצמית, כחלק מהתוכנית. בשיחה עם הנציגה קטיה נאמר לי כי לפני שלושה חודשים הוחלף לי הביטוח לביטוח חדש ששלושה חודשים ראשונים חינם, אחכ הביטוח הוא בעלות ובנוסף תיקון המכשיר עולה כסף-השתתפות עצמית. זאת כאשר הביטוח שהיה לי קודם היה ממילא בחינם וגם ללא השתתפות עצמית. כשהסברתי לה שלא הגיוני שאחליף ביטוח שהוא בחינם וללא השתתפות עצמית בביטוח שעולה כסף. זו הרי הרעת תנאים. לא הגיוני שאסכים לכך. הנציגה הסכימה עימי שאין זה הגיוני והבטיחה לטפל בעניין לזכות אותי. בנוסף הבטיחה לחזור אליי והבטיחה, לבקשתי, לבקש ממנהל לחזור אליי. בנוסף ביקשתי בכעסי להתנתק מהחברה. מאז נעלמה הנציגה. נותקתי מיידית מהשירות בלי שאיש בכלל ניסה כחלק משירות טוב לראות כיצד יוכל לתקן את עוגמת הנפש ולהשאירני בשירות וכמובן שאף מנהל לא חזר אליי(השארתי שני טלפונים חלופיים שניתן ליצור איתי קשר). פשוט זלזול בלקוח המתנתי שלושה שבועות ואין זיכוי התקשרתי שוב. אני מדברת עם נציגה חדשה ששוב בודקת את העניין וכעת טענתה היא שהשינוי נעשה ואת הנעשה אין להשיב. אני שוב מנסה להבין איתה איך ייתכן שאסכים להחליף ביטוח חינם בביטוח שעולה כסף הרי אין בזה הגיון וגם אם הסכמתי בתמימות להצעת הלקוחה להחליף ביטוח סימן שהתנאים כלל לא הוסברו לי והוסתרה ממני במכוון הרעת התנאים הכרוכה בעניין, שכן לו היתה מוצגת ודאי שלא הייתי מסכימה ולא רק אני לא הייתי מסכימה הרי שכל בר דעת לא היה מסכים. מדובר ברמאות טהורה, בה בצורה מכוונת נציגה מבצעת הרעת תנאים ברורה ללקוח מבלי ליידע אותו בכך ומנצלת את האמון שלו בה ואת תמימותו. זהו ניצול ציני של הלקוח ובושה שחברה מנצלת ככה את לקוחותיה. שוב הנציגה הסכימה שאכן זה לא הגיוני והעבירה אותי למנהלת בשם אבישג שהאזינה לשיחתי עם אותה נציגה שהחליפה את הביטוח. מהשיחה עולה כי הנציגה מציעה לי ביטוח מצויין לשלושה חודשים בחינם. היא אינה מסבירה כי הביטוח הזה מבטל את הקודם. אינה מסבירה שאח"כ זה יעלה כסף ואינה מסבירה שתיקון יהיה בהשתתפות עצמית. דהיינו מעלימה במכוון פרטים של הרעת תנאים. להפך הדבר מוצג כהטבה ושיפור תנאים ומכוונת אותי להבין שמדובר בתוספת חינמית מורחבת לשלושה חודשים לביטוח שקיים. דהיינו הטעייה מכוונת עם העלמת פרטים שאינה חוקית. המנהלת האזינה והבטיחה לבדוק טיפול בעניין. אני כעת מחכה שיזכו אותי ובמידה ולא, בכוונתי לתבוע את החברה כולל פנייה לתקשורת ולכלבוטק בעניין, על מנת למנוע מפלאפון להמשיך ולנצל לקוחות תמימים ניצול ציני והמשך של הרמאות הברורה הזו. אעדכן מה קרה בהמשך
עוגמת נפש סוג הנזק :
זיכוי מיידי פתרון נדרש :

Pelephone (פלאפון) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה