פרטי התלונה

תלונות Pelephone (פלאפון)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
החלפת מסלול נושא התלונה:
מנחים גבריאל שם/כינוי:
‏יום רביעי ‏30 ‏אפריל ‏2014 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
דרך יצחק רבין 33, גבעתיים כתובת:
*166 סניף חברה:
תיאור הבעיה:
אני לא מדבר הרבה ולא חורג מכמות הגלישה ואני לקוח וותיק בחברה משלם בסביבות 60 שקל לחודש. אף פעם לא הייתה לי בעיה שפלאפון לא פתרו לי אותה לשביעות רצוני. התחדשתי בסמרטפון חדש
בשבוע האחרון אז התקשרתי לשירות הלקחות בגלל שיש חברות אחרות שמציאות ללקוחות חבילות יותר משתלמות ובפחות כסף ובגלל שאני לא מעוניין להחליף לחברה אחרת התקשרתי לפלאפון לבקש הצעה משתלמת יותר ולאחר בירורים אם המנהלת המוקדנית החביבה הציעה לי חבילה משתלמת ב30 שקל אם יותר דקות ויותר הודעות ובתוספת תשלום לשדרג ל 3 גיגה גלישה אמרתי למוקדנית שאני צריך לחשוב על זה ואני יחזור אליה במשך השבוע.
כשחזרתי לאשר את המעבר לחבילה שהוצע לי המוקדן אומר לי שלא קיימת הצעה כזו ובנוסף הוא אומר שהשיחה האחרונה שלי אם המוקד התרחש ב2013.
אני מאוד מתוסכל מהאירוע וללא ברירה אני נאלץ לעבור לחברה מתחרה
עלבון סוג הנזק :
שיביאו לי את החבילה שהציעו לי בתחילת השבוע. פתרון נדרש :

Pelephone (פלאפון) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה